Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svimmelheten om morgenen skyldes kanskje at du kan ha litt lavt blodtrykk når du våkner? Det er i så fall normalt.

»Støtene» i hjernen sees vanligvis når man slutter med antidepressiva, men også ved å slutte med noen andre medisiner. Har du endret på medisinene i det siste? 

ISW skrev (11 timer siden):

Svimmelheten om morgenen skyldes kanskje at du kan ha litt lavt blodtrykk når du våkner? Det er i så fall normalt.

»Støtene» i hjernen sees vanligvis når man slutter med antidepressiva, men også ved å slutte med noen andre medisiner. Har du endret på medisinene i det siste? 

Ja det kan jo skyldes lavt blodtrykk, bare var en ny måte svimmelhet som om jeg er i en båt. Men det går fort over. 

Har ikke endret på medisinene bortsett fra økt seroquel. Forstår det ikke. 

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja får gjøre det i neste uke. Psykiateren ringte ikke så han er ikke til å stole på. 

Det var fryktelig kjipt at han ikke gjorde det. 😕 Da er du i din fulle rett til å purre på han. Og det må du gjøre. Du kommer ingen vei ved å tenke at det er ikke vits pga han ikke ringte. Viktig at du fortsetter å ta tak. :)

ISW skrev (På 7.12.2022 den 22.23):

Jeg fikk støt i hele kroppen da jeg trappet opp lepoenx og psykiatrien trodde det var psykose, men det var det jo ikke.

Glitter skrev (14 minutter siden):

Det var fryktelig kjipt at han ikke gjorde det. 😕 Da er du i din fulle rett til å purre på han. Og det må du gjøre. Du kommer ingen vei ved å tenke at det er ikke vits pga han ikke ringte. Viktig at du fortsetter å ta tak. :)

Det er jo psykiatrien som svikter og ikke holder avtaler,har ventet på telefon i hele dag. Så da ble den dagen ødelagt. For noen folk. 

Annonse

Glitter skrev (53 minutter siden):

Skjønner du føler det sånn, men hvis du vil prøve AD bør du purre på. 

Er lei av folk som ikke prioriterer meg men kunne tenkt meg å prøve det,men det skulle ikke være nødvendig å legge seg på knærne og be. 

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Er lei av folk som ikke prioriterer meg men kunne tenkt meg å prøve det,men det skulle ikke være nødvendig å legge seg på knærne og be. 

Kanskje de har gitt opp? Du er jo så mye av og på medisiner :) 

Anonymkode: 6819c...877

Regner jo med at svimmelheten har med lavt blodtrykk å gjøre, det kan ikke legen gjøre noe med for jeg har tatt det opp flere ganger. Rarheten og depresjonen kunne AD ha hjelp på men han vil jo ikke hjelpe meg han psykiateren. 

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Regner jo med at svimmelheten har med lavt blodtrykk å gjøre, det kan ikke legen gjøre noe med for jeg har tatt det opp flere ganger. Rarheten og depresjonen kunne AD ha hjelp på men han vil jo ikke hjelpe meg han psykiateren. 

Forhåpentligvis ringer han i neste uke. :) Også kan du sende melding og purre på. Han kan ha gjort en glipp. Har neppe tenkt aktivt at han ikke vil hjelpe deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...