Gå til innhold

Noen her som har prøvd muskelstimulator?

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Virker det ? Og blir kroppen strammere av det?

Priser, noen som vet?

Det sies iallefall at 4 ukers intenst med muskelstimulator, er som 4 mnd'er med trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Det hjelper ihvertfall på meg. Jeg er meget fornøyd, men det koster! Uansett, du får det du betaler for!

Hvilken type er det du bruker, og hva betaler du?

kan du si litt mer om hvor mange ganger du gikk før du så resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller seg storøyd bak og venter på svar (har en gratistime liggende hjemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HKH Mette Marit

Stiller seg storøyd bak og venter på svar (har en gratistime liggende hjemme)

Bruk den!!! Men ikke skyld på meg hvis du blir så fornøyd at du ender opp med et klippekort på 20timer, for et slikt _svir_ på lommeboken!

Men altså, pointet mitt er at det virker. Du kjenner det ordentlig i musklene/på kroppen slik du gjør etter en vanlig treningsøkt. Men jeg vil likevel tro at vanlig fysisk trening er bedre for kroppen enn denne formen. Vet ikke hvorfor jeg tror det, men jeg har alltid vært skeptisk til slike maskiner. Jeg trodde det bare var ''bøff'' men etter å ha prøvd noen timer var jeg kjempefornøyd. Men bruk pengene dine på kvalitet, og ikke de billige TvShop greiene.

Jeg bruker muskelstimulator regelmessig, i tillegg til at jeg trener to ganger i uken. FEEL GOOD!

Men du flisa, ta og bruk den gratistimen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HKH Mette Marit

Jeg går regelmessig til en salong som ligger her i byen. Det råder jeg deg på det sterkeste til å gjøre hvis du skal begynne med muskelstimulator. IKKE sløs bort pengene dine på TvShops plastikkkopier, det er penger rett i do.

Ring til en salong som er der du bor og spør hvor mye det tar i timen. Jeg har klippekort på 20 timer, husker ikke hvor mye jeg betalte, men husker at jeg syntes det var svindyrt. Men angrer ikke!!!

Trimform heter forresten de maskinene de bruker på salongen.

SÅ ikke resultater de første gangene, men KJENTE det på kroppen. Etter at jeg har hatt padsene på magemusklene får jeg faktisk gangsperr i dem dagen etter, du KJENNER at du har trent. Synlige resultater kommer forskjellig etter hvordan du ønsker å bruke maskinen (muskler eller fettforbrenning). Men ta og ring til en salong, og be om veiledning (de kan nok forklare bedre enn meg) og gratistime.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

fysioterapeut-onkel påstår de virker på den måten at musklene ser strammere ut, men de blir ikke egentlig sterkere. men han hakke jobba på 20 år da, de kan jo ha blitt enda bedre nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...