frosken Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva menes med TW! TW! ? Anonymkode: 912a1...011 Trigger warning. Altså at trådstarter sier i fra at om man tåler dårlig å lese om denne typen temaer, så er det lurt å holde seg unna denne tåden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 frosken skrev (Akkurat nå): Trigger warning. Altså at trådstarter sier i fra at om man tåler dårlig å lese om denne typen temaer, så er det lurt å holde seg unna denne tåden. Takk! Anonymkode: 912a1...011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men handler det litt om at en også vil "bli fikset og lappet sammen" også for deg? For jeg tenkte siden de fleste som selvskader ber jo om hjelp etter det. Skal du først straffes og så skal du bli hjulpet og fikset? Anonymkode: fd9ce...5bd Hva det handler om for hver enkelt, skal man være veldig forsiktig med å ha sterke meninger om. For noen kan det være ok med hjelp i etterkant, for andre er det svært vanskelig å velge å be om nødvendig medisinsk hjelp. Folk er forskjellige, ulike bakgrunnshistorier, ulike behov. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 frosken skrev (Akkurat nå): Hva det handler om for hver enkelt, skal man være veldig forsiktig med å ha sterke meninger om. For noen kan det være ok med hjelp i etterkant, for andre er det svært vanskelig å velge å be om nødvendig medisinsk hjelp. Folk er forskjellige, ulike bakgrunnshistorier, ulike behov. Det forstår jeg. Var ment som et spørsmål. For noen selvskader også litt fordi de liker det å bli "lappet sammen og fikset" etterpå selvom det kanskje er vanskelig å innrømme det for en selv. Men kan være med å opprettholde det.. Anonymkode: fd9ce...5bd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det forstår jeg. Var ment som et spørsmål. For noen selvskader også litt fordi de liker det å bli "lappet sammen og fikset" etterpå selvom det kanskje er vanskelig å innrømme det for en selv. Men kan være med å opprettholde det.. Anonymkode: fd9ce...5bd Ja, for noen er det sånn, for andre er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men handler det litt om at en også vil "bli fikset og lappet sammen" også for deg? For jeg tenkte siden de fleste som selvskader ber jo om hjelp etter det. Skal du først straffes og så skal du bli hjulpet og fikset? Anonymkode: fd9ce...5bd Nei. Jeg blir svært skamfull etterpå. Det vrir seg inni meg når den samme ortopeden som er min tidligere psykiater kommer inn døra. Jeg håpte sist med alt jeg hadde at han ikke var på vakt. Det er også helt grusomt å komme til den samme ergoterapeuten i etterkant av operasjon. Jeg er jo helt nødt til å be om hjelp det går ikke an å lappe seg sammen selv med den type skade. Det må opereres og gipses. Det er skikkelig vondt å møte de samme folkene og lure på hva de tenker om meg. Endret 27. desember 2022 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.