Siv Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Trenger å kjøpe nye aerobic/step sko og lurer på om noen har noen som de varmt kan anbefale. (Mine gamle er for glatte). På forhånd tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playgirl Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei! Jeg har et par fra Reebok som jeg er kjempefornøyde med! Er ikke helt sikker på hva de heter.. men de er svarte, også står det DMX på sålen inni skoen.. (de ble kjøpt i fjor høst, så d er godt mulig de finnes i butikkene enda) Anbefaler de på det varmeste! Har hatt flere sko fra Reebok, alle var like gode:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alven Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Syns Nike er best jeg. Spør om hjelp, de vet sikkert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.