Gå til innhold

Kan man bli utestengt av å opprette for mange (seriøse) tråder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man bli utestengt av å opprette for mange (seriøse) tråder? Som sagt er alle trådene helt 100% seriøse. Grunnen til at jeg skriver så mye her inne er at jeg har mye på hjertet og ønsker gjerne enten tilbakemelding på eller/og hjelp med det jeg enten sliter med eller bare lurer på. 

Jeg regner egentlig med at jeg vil få tilbakemelding fra Admin om dette er tilfelle? Men det er vel også vanskelig å skjønne at det er jeg som står bak de mange trådene? Regner med Admin bare sjekker hvilen bruker som står bak den anonyme tråden om den bryter med reglene/retningslinjene?

Jeg bare lurer på om det er greit eller om det blir sett på spam og uønsket?

Anonymkode: 556e8...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mengden innlegg vil jo variere, om det blir en såpass stor mengde at det blir plagsomt for andre brukere kan det tas som spam. Noen brukerer er lett gjenkjennelige på temaene som skrives og blir derfor oppfattet som spam uten at det er direkte regelbrudd og hvem som er bak anonymbruker sjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...