AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er enig i det. Når man havner på akuttpsykiatrisk så er man i sin livs vanskeligste krise og er ikke akkurat da man har matlyst heller Anonymkode: 4e220...3c5 Du vet det stilles ikke høye krav til dem som er ansatt på psykiatrisk. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du vet det stilles ikke høye krav til dem som er ansatt på psykiatrisk. Anonymkode: 2fd34...3c0 Ja og det merkes! Spesielt i helger og høytider og på sommeren er det bare vikarer som ofte ikke en gang tenker jobbe i helsevesenet senere Anonymkode: 4e220...3c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er frekt å spørre om noen vil ha vafler i sårbar situasjon. Anonymkode: 2fd34...3c0 Du hadde sutret like mye om du ikke ble tilbudt. Anonymkode: d9aa6...a44 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du hadde sutret like mye om du ikke ble tilbudt. Anonymkode: d9aa6...a44 Jeg ville aldri sagt ja til vafler og spesielt ikke i en sårbar situasjon. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja og det merkes! Spesielt i helger og høytider og på sommeren er det bare vikarer som ofte ikke en gang tenker jobbe i helsevesenet senere Anonymkode: 4e220...3c5 Hehe ja… hvem som helst kan få seg en helgejobb der. Det eneste kravet er fullført videregående skole, derav er kvaliteten lav. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er frekt å spørre om noen vil ha vafler i sårbar situasjon. Anonymkode: 2fd34...3c0 Hvordan kan det være frekt? Det er da bare å takke nei hvis man ikke vil ha noe. Men vafler er så lett å spise at det ikke krever særlig matlyst. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Vafler er omsorg. Anonymkode: b2930...a36 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Babette skrev (10 minutter siden): Hvordan kan det være frekt? Det er da bare å takke nei hvis man ikke vil ha noe. Men vafler er så lett å spise at det ikke krever særlig matlyst. Spør du om noen vil ha vafler om de har mistet noen f.eks i selvmord? Ringer du vedkommende og sier ‘’hei vil du ha vafler’’? Eller hvis noen har mistet et barn? ‘’Hei jeg har lapskaus vil du ha?’’ Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør du om noen vil ha vafler om de har mistet noen f.eks i selvmord? Ringer du vedkommende og sier ‘’hei vil du ha vafler’’? Eller hvis noen har mistet et barn? ‘’Hei jeg har lapskaus vil du ha?’’ Anonymkode: 2fd34...3c0 Man bør så godt man kan holde på rutiner i kriser. Det i seg selv kan virke stabiliserende og trygt hvis alt føles kaotisk. Varme, drikke og mat er viktig, men man skal også respektere at folk oppfører seg forskjellig. Mange blir sinte og reagerer ikke normalt på helt normale ting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spør du om noen vil ha vafler om de har mistet noen f.eks i selvmord? Ringer du vedkommende og sier ‘’hei vil du ha vafler’’? Eller hvis noen har mistet et barn? ‘’Hei jeg har lapskaus vil du ha?’’ Anonymkode: 2fd34...3c0 Da min far døde ringte naboen vår og sa at hun hadde lagd en stor lammegryte til oss fordi hun regnet med at vi hadd annet å på. Hun lurte på om vi hadde lyst til å komme hos dem og spise eller om hun skulle komme bortom med maten. Vi tenkte helt motsatt av deg og syns dette var en utrolig fin og omtenksom måte å gjøre noe fint for oss som var i sorg. . Endret 9. januar 2023 av Kayia 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Kayia skrev (Akkurat nå): Da min far døde ringte naboen vår og sa at hun hadde lagd en stor lammegryte til oss fordi hun regnet med at vi hadd annet å på. Hun lurte på om vi hadde lyst til å komme hos dem eller om hun skulle komme bortom med maten. Vi tenkte helt motsatt av deg og syns dette var en utrolig fin og omtenksom måte å gjøre noe fint for oss som var i sorg. . Synes det er frekt å tilby vafler som også er næringsfatttig og usunt. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er frekt å tilby vafler som også er næringsfatttig og usunt. Anonymkode: 2fd34...3c0 Så be om brødskiver da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Kashmir skrev (9 minutter siden): Man bør så godt man kan holde på rutiner i kriser. Det i seg selv kan virke stabiliserende og trygt hvis alt føles kaotisk. Varme, drikke og mat er viktig, men man skal også respektere at folk oppfører seg forskjellig. Mange blir sinte og reagerer ikke normalt på helt normale ting. Lett for deg å si. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Glitter skrev (Akkurat nå): Så be om brødskiver da. Er da ingen som har bedt om noe som helst. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det er frekt å tilby vafler som også er næringsfatttig og usunt. Anonymkode: 2fd34...3c0 Jeg syns du overreagerer her. Det var vafler de hadde og det var et tilbud man enkelt og greit må kunne si ja takk eller nei takk til, uten å føle så innmari mye mer om det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Kayia skrev (Akkurat nå): Jeg syns du overreagerer her. Det var vafler de hadde og det var et tilbud man enkelt og greit må kunne si ja takk eller nei takk til, uten å føle så innmari mye mer om det. Si det til ts og ikke til meg. Jeg er bare enig meg ts. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si det til ts og ikke til meg. Jeg er bare enig meg ts. Anonymkode: 2fd34...3c0 Svaret mitt står uansett ved lag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Kayia skrev (1 minutt siden): Svaret mitt står uansett ved lag. Du er på ville veier nå. Anonymkode: 2fd34...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lett for deg å si. Anonymkode: 2fd34...3c0 Nå har det ikke noe med meg å gjøre, men hvordan mennesker i kriser har det. Hva som er viktig å tilby av hjelp og hva som gjør situasjonen tryggere. Dette avhenger jo av hvilke kriser, når og hvor også selvfølgelig. Men klart at folk som sagt reagerer ulikt og det skal forståes. Men det er ikke de som tilbyr mat i forskjellige situasjoner som gjør noe galt altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er på ville veier nå. Anonymkode: 2fd34...3c0 Eh, javel? Hvordan da? By the way - jeg har allerede formidlet mitt syn til TS i innlegget mitt som du valgte å svare på. Endret 9. januar 2023 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.