Gjest Hvor store mengder? Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har ei tulle på 7 mnd. Det er ikke alltid hune r like matglad, men med litt banan i grøten går den ned så det suser! Det jeg lurer på er om det blir for mye banan for henne i løpet av en dag? Det blir ca 3/4 banan fordelt på tre måltider Takker og bukker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tigerjenta Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Sønnen min på 8 mnd får også banan i gtøten sin.Ca 1 banan hver dag og magen virker mye bedre nå.Tror ikke det er farlig å gi 1 banan hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei på deg, Til en 7 måneder lita tulle er det anbefalt rundt 1,2-1,3 dl moset frukt. Litt mer er ok også, men mye mer gjør at hun får for lite av kornet i grøten. Nå har ikke jeg prøvd å mose en banan og måle den opp, men vil anta at 3/4 banan er greit. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.