Gå til innhold

Kupton/ Er det en liten dose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En medarbeider og slektning opplevde at mannen hennes fikk et alvorlig hjerteinfarkt i ganske ung alder. Etter det fik han langvarige søvnproblemer, men ville ikke ha noe vanedannende. Jeg valgte å gi han Tolvon (mianserin) 10mg. Tolvon er et AD, og vanlig dose ved depresjon er 30-90mg, men søvneffekten kommer ved lavere doser. Resultatet var langt bedre enn jeg hadde forventet. Han sovnet når han skulle, og sov godt hele natten. 

Effekten av dette ble etter hvert godt kjent her på dette forum.

Ca to år senere traff jeg produktsjefen for Remeron og Tolvon på Flytoget. Jeg spurte hvordan det gikk på jobben. Han svarte at det var ok, men det hadde skjedd noe merkelig som han ikke kunne forklare. Salget av Tolvon 10mg hadde økt med over 300% på landsbasis 🙂

• 1 år senere...
AnonymBruker
kupton skrev (På 19.1.2023 den 15.47):

En medarbeider og slektning opplevde at mannen hennes fikk et alvorlig hjerteinfarkt i ganske ung alder. Etter det fik han langvarige søvnproblemer, men ville ikke ha noe vanedannende. Jeg valgte å gi han Tolvon (mianserin) 10mg. Tolvon er et AD, og vanlig dose ved depresjon er 30-90mg, men søvneffekten kommer ved lavere doser. Resultatet var langt bedre enn jeg hadde forventet. Han sovnet når han skulle, og sov godt hele natten. 

Effekten av dette ble etter hvert godt kjent her på dette forum.

Ca to år senere traff jeg produktsjefen for Remeron og Tolvon på Flytoget. Jeg spurte hvordan det gikk på jobben. Han svarte at det var ok, men det hadde skjedd noe merkelig som han ikke kunne forklare. Salget av Tolvon 10mg hadde økt med over 300% på landsbasis 🙂

Så du mener jungeltelegrafen hadde sitt å si her? 

Anonymkode: 8d95d...17d

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...