Gå til innhold

23:00 sover alle på forumet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (2 timer siden):

Hehe. Jeg legger meg 2120 da. Ikke 20. :)

hvordan klarer du å sove 21:20??

Anonymkode: 5b107...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok

Legger meg senest 22, men ofte mellom 20 og 21. Sovner ikke før langt på natt men bruker sjeldent mobilen etter jeg har lagt meg. Står opp senest 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner som regel kl +/- 22. Avhengig av nok søvn for å fungere.  Står opp 0530 og går til jobb kl 0630. Gjør minimalt om morgenen, koser meg med kaffen helt alene i et stille hus - det er kun da jeg er alene :) 

Endret av Hurja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Slapp av 50 årene nærmer seg med stormskritt for deg også😆

Anonymkode: 5b107...d5d

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

hvordan klarer du å sove 21:20??

Anonymkode: 5b107...d5d

Jeg er våken fra ca 0630 hver dag, og jeg er en kveldstrøtt person. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (16 timer siden):

Jeg er våken fra ca 0630 hver dag, og jeg er en kveldstrøtt person. :)

A-menneske? Hvorfor tar du sovepiller egt? Og har ikke de noen bivirkninger og avhengighetsskapende? 
 

Selv prøver kroppen min alltid å kjempe seg tilbake til B-rytmen. Så jeg må ha melatonin i tilfelle det blir vanskelig å sove. Men jeg må stå opp senest 10-11 fordi jeg blir i dårligere humør om jeg sover for lenge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (32 minutter siden):

A-menneske? Hvorfor tar du sovepiller egt? Og har ikke de noen bivirkninger og avhengighetsskapende? 
 

Selv prøver kroppen min alltid å kjempe seg tilbake til B-rytmen. Så jeg må ha melatonin i tilfelle det blir vanskelig å sove. Men jeg må stå opp senest 10-11 fordi jeg blir i dårligere humør om jeg sover for lenge.. 

Jeg tar ikke sovemedisiner. Jeg tar Truxal på kvelden for å finne ro og dempe tankekjør. Den gjør meg også trøtt. Hjelper meg å sove mer sammenhengende. Truxal er et C-preparat. 

Er ikke direkte A-mennrske, men jeg er kveldstrøtt ja. 

Jeg har hørt en podcast som sa st det går ikke an å kurere B-mennrsket til et A-mennesle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (21 minutter siden):

Jeg tar ikke sovemedisiner. Jeg tar Truxal på kvelden for å finne ro og dempe tankekjør. Den gjør meg også trøtt. Hjelper meg å sove mer sammenhengende. Truxal er et C-preparat. 

Er ikke direkte A-mennrske, men jeg er kveldstrøtt ja. 

Jeg har hørt en podcast som sa st det går ikke an å kurere B-mennrsket til et A-mennesle.

Jeg har alltid sagt at jeg er et a-b menneske. Jeg trives best med å legge meg tidlig og stå opp sent. Husker i gamle dager så var festene ofte hos oss. Da var dealen at de siste slukte lyset. Jeg gikk alltid og la meg mange timer før de andre tenkte på å ta kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Jeg har alltid sagt at jeg er et a-b menneske. Jeg trives best med å legge meg tidlig og stå opp sent. Husker i gamle dager så var festene ofte hos oss. Da var dealen at de siste slukte lyset. Jeg gikk alltid og la meg mange timer før de andre tenkte på å ta kvelden.

Jeg vet ikke hva jeg er. Jeg våkner som oftest av meg selv rundt kl 07. Men det gjorde jeg ikke alltid. Før var døgnrytmen mim 23-09. Så har jeg bare over tid laget en ny rytme med 2130-07. Det passer meg bedre. 

På fest var jeg ofte lengst oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva jeg er. Jeg våkner som oftest av meg selv rundt kl 07. Men det gjorde jeg ikke alltid. Før var døgnrytmen mim 23-09. Så har jeg bare over tid laget en ny rytme med 2130-07. Det passer meg bedre. 

På fest var jeg ofte lengst oppe. 

Jeg tenker at om man er opp klokken syv hver dag uten å gå på jobb så er man i min bok a-menneske. Jeg har ikke vært oppe klokken syv siden jeg først ble sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (30 minutter siden):

Jeg tenker at om man er opp klokken syv hver dag uten å gå på jobb så er man i min bok a-menneske. Jeg har ikke vært oppe klokken syv siden jeg først ble sykemeldt.

Såpass ja. Ja jeg er kanskje et a-menneske da. Jeg ligger gjerne våken i sengen til 0730-0800, men er jo våken fra 07. Noen dager våkner jeg 06. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...