Gå til innhold

Hvorfor skal det så lite til for å bli utestengt fra kvinneguiden men veldig mye for å bli utestengt her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi enkelte rapporterer tråder og brukere. Sier seg selv.. var det som skjedde med meg. 

Anonymkode: 4ac74...670

Tror du Admin utestenger uten å gjøre en egen vurdering av hvorvidt vedkommende har brutt reglementet du da? At rapportering i seg selv fører til utestengelse?

Jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (1 minutt siden):

Tror du Admin utestenger uten å gjøre en egen vurdering av hvorvidt vedkommende har brutt reglementet du da? At rapportering i seg selv fører til utestengelse?

Jeg tror ikke det.

Jeg jeg tror jeg er mislikt og hater av alle

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jeg tror jeg er mislikt og hater av alle

Anonymkode: 4ac74...670

Jeg tror det - på generell basis - handler om hvordan man opptrer og oppfører seg. Om man følger retningslinjer og debatterer på en høflig og hyggelig måte tror jeg man får hyggelige og høflige svar tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (17 timer siden):

Er det noen som har et helt konkret eksempel på hva folk har skrevet som som de blir utestengt for?

Vanskelig å svare på eksakt fordi man aldri får en spesifik grunn - bare en lang liste over regler man skal ha brutt, og ikke mulighet til å spørre heller fordi man er utestengt. Men noen av regelbruddene har vært "diskutere med seg selv". Noe jeg aldri har gjort. Jeg kan ha kommet til å svare både med nick og som anonym i samme tråd ved en feiltagelse, men har aldri svart eller diskutert "med meg selv". En annen er posting av innlegg på feil underforum. Det er virkelig ikke alltid lett å vite om et tråd skal på Aktuellt/politikk, Generell debatt eller Skråblikk. At man skal bli kastet ut av den grunn er helt absurd. En trede er "ensidig meningspåvirkning". Det skjer gjerne hvis man poster noe som de venstrevridde modsa ikke liker, for eksempel kritikk av innvandringspolitikken, feminister eller anti-LGBT eller annet såkalt "høyreekstremt". Fordi da en man slem og ond og må kanselleres. 

Anonymkode: 32bd5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Jeg tror det - på generell basis - handler om hvordan man opptrer og oppfører seg. Om man følger retningslinjer og debatterer på en høflig og hyggelig måte tror jeg man får hyggelige og høflige svar tilbake. 

Oppfører meg jo…stort sett.. i dag gidder jeg ikke å være hyggelig for livet er dritt. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppfører meg jo…stort sett.. i dag gidder jeg ikke å være hyggelig for livet er dritt. 

Anonymkode: 4ac74...670

Skal det (at du synes livet er dritt) gå utover andre, synes du? Det går helt fint an å være hyggelig mot andre selv om man synes livet er dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men vennene til Haaland kansellerte henne fordi hun stemte Frp. Noen tenker åpenbart slik.

Anonymkode: 32bd5...7a7

Det er vel noen som tenker slik, merkelig nok. Jeg syns det er veldig rart å kansellere venner bare på grunn av at de stemmer Frp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 time siden):

Skal det (at du synes livet er dritt) gå utover andre, synes du? Det går helt fint an å være hyggelig mot andre selv om man synes livet er dritt.

Det er så vondt. Jeg klarer ikke å spise eller drikke nesten pluss er jeg dårlig h da er jeg ikke i det beste humøret nei.

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oppfører meg jo…stort sett.. i dag gidder jeg ikke å være hyggelig for livet er dritt. 

Anonymkode: 4ac74...670

Jeg tror man tjener på å trekke seg tilbake fra diskusjoner både i virkeligheten og på nett når man er i muggent humør. Tillit og respekt har til felles at de er ferskvare, dvs det hjelper lite at man var kul i går om man er kjip i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Jeg tror man tjener på å trekke seg tilbake fra diskusjoner både i virkeligheten og på nett når man er i muggent humør. Tillit og respekt har til felles at de er ferskvare, dvs det hjelper lite at man var kul i går om man er kjip i dag. 

Jeg oppfører meg jo alltid kaiya. Har diskutert masse masse med deg og alltid oppført meg stort sett ok. Ja men jeg er nede nå, det må være lov å si. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 11.43):

Vanskelig å svare på eksakt fordi man aldri får en spesifik grunn - bare en lang liste over regler man skal ha brutt, og ikke mulighet til å spørre heller fordi man er utestengt. Men noen av regelbruddene har vært "diskutere med seg selv". Noe jeg aldri har gjort. Jeg kan ha kommet til å svare både med nick og som anonym i samme tråd ved en feiltagelse, men har aldri svart eller diskutert "med meg selv". En annen er posting av innlegg på feil underforum. Det er virkelig ikke alltid lett å vite om et tråd skal på Aktuellt/politikk, Generell debatt eller Skråblikk. At man skal bli kastet ut av den grunn er helt absurd. En trede er "ensidig meningspåvirkning". Det skjer gjerne hvis man poster noe som de venstrevridde modsa ikke liker, for eksempel kritikk av innvandringspolitikken, feminister eller anti-LGBT eller annet såkalt "høyreekstremt". Fordi da en man slem og ond og må kanselleres. 

Anonymkode: 32bd5...7a7

Utestengt pga "ensidig meningspåvirkning?"

Høres ut som det nærmest er forbudt å ikke diskutere med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar opp igjen denne tråden. Lurer bare på om @Admin har ett svar?

Anonymkode: f2025...feb

Det er ett vidt forskjellig regelverk her inne enn på Kvinneguiden da brukerbasen er veldig mye mindre enn på Kvinneguiden, og mange av temaene som er regelbrudd der inne godtas her inne på bakgrunn at hvilken type forum det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...