Gå til innhold

Å høre på samme sangen på repeat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre som gjør dette? Også går det litt tid og jeg finner en ny... som så også går på repeat 😅

Anonymkode: c4d4a...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke på autismespekteret (såvidt jeg vet), men kan høre en sang på repeat en time eller to uten stopp.

Ja, jeg vet ikke helt om det faktisk er noe som er typisk asperger, men jeg bare tenkte det kunne være det 😂 Men ja, jeg er som deg- hører gjerne på repeat uten stopp. Også gjør jeg andre ting før jeg kommer tilbake til sangen igjen og sånn går dagen, hehe. Går som oftest ett par dager mellom hver gang jeg bytter sang 🙂

Anonymkode: c4d4a...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får oppheng i enkelte sanger og musikkstykker og spiller de flere uker på rad. Ikke nonstop da. Hvorfor høre på noe annet med det første  når du får en ny oppdagelse,/ favoritt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt at mange gjør det samme. Jeg trodde, som Vhanja sier, at jeg var sær som gjorde dette. Hehe 😄

Anonymkode: c4d4a...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Morsomt at mange gjør det samme. Jeg trodde, som Vhanja sier, at jeg var sær som gjorde dette. Hehe 😄

Anonymkode: c4d4a...1b4

Jeg også kan gjøre dette. Jeg feiler ikke noe.

Anonymkode: 66f9d...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...