Gå til innhold

Kjenne igjen hvem som skriver anonymt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan klarer dere det??

Anonymkode: 48990...4fc

Som Vhanja sier så er det noen som er veldig lett gjenkjennelige på måten de skriver på, andre tar man ikke igjen, det er stort sett de som svarer ordentlig og saklig. Noen  ganger lar man seg lure i startinnlegget, men det tar som regel ikke mange svar før man skjønner hvem den anonyme er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Osten skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med å skrive som anonym. Man er da anonym likevel, selv når man skriver med nick.

Nei, man kan kjenne igjen en som skriver under nick om man leser flere av vedkommendes innlegg dersom man kjenner vedkommende i virkeligheten. Hvis den som skriver, skriver detaljert nok da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (41 minutter siden):

Noen er veldig lette å kjenne igjen basert på skrivemåte og innhold. Andre er helt anonyme.

 

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Som Vhanja sier så er det noen som er veldig lett gjenkjennelige på måten de skriver på, andre tar man ikke igjen, det er stort sett de som svarer ordentlig og saklig. Noen  ganger lar man seg lure i startinnlegget, men det tar som regel ikke mange svar før man skjønner hvem den anonyme er.

Vet dere hvem jeg er?

Anonymkode: 48990...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Nei, man kan kjenne igjen en som skriver under nick om man leser flere av vedkommendes innlegg dersom man kjenner vedkommende i virkeligheten. Hvis den som skriver, skriver detaljert nok da.. 

jepp

Anonymkode: 48990...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet dere hvem jeg er?

Anonymkode: 48990...4fc

Ikke foreløpig... Men jeg har en sterk mistanke om at den anonyme fjortisen vår også har et nick som hun skriver under av og til og det nicket vet jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (10 minutter siden):

Ikke foreløpig... Men jeg har en sterk mistanke om at den anonyme fjortisen vår også har et nick som hun skriver under av og til og det nicket vet jeg av.

Meget bra det kan tenkes synonymt :) jaha vet du hvilket det er da?

Anonymkode: 48990...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Meget bra det kan tenkes synonymt :) jaha vet du hvilket det er da?

Anonymkode: 48990...4fc

Ja, men jeg har ikke tenkt å oute det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si det da :) 

Anonymkode: 48990...4fc

Nope, det er en av nettets uskrevne regler at man ikke outer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nope, det er en av nettets uskrevne regler at man ikke outer andre.

Ok. Har ikke truffet brukeren du snakker om. 

Anonymkode: 48990...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Hadde jo vært gøy å bli kjent med enkelte her i virkeligheten, eller se hverandre.. men jeg aner ikke hvordan det kan gjøres uten at vi da vet hvem hverandre er… tror de fleste her er hyggelige, men man kan jo bli overrasket hvis det er noen man kjenner her fra før og plutselig vil da vedkommende vite mye mer om deg, og så er det kanskje en person du ikke vil skal vite dette…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en del her for noen år siden som anonym. En av de med nick mente hun kjente meg igjen og var ganske direkte og streng med meg. Det hun ikke forstod var at hun blandet meg med andre anonyme og jeg fikk skylda for hva andre skrev. Jeg synes ikke noe om at folk skal prøve å finne ut hvem anonyme er. Jeg sluttet og var borte fra forumet lenge pga det. 

Anonymkode: 93d9a...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (21 minutter siden):

Hadde jo vært gøy å bli kjent med enkelte her i virkeligheten, eller se hverandre.. men jeg aner ikke hvordan det kan gjøres uten at vi da vet hvem hverandre er… tror de fleste her er hyggelige, men man kan jo bli overrasket hvis det er noen man kjenner her fra før og plutselig vil da vedkommende vite mye mer om deg, og så er det kanskje en person du ikke vil skal vite dette…. 

Tror ikke det et så spennende å møte noen her inne. De fleste er nok lik i virkeligheten. 

Anonymkode: 48990...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke det et så spennende å møte noen her inne. De fleste er nok lik i virkeligheten. 

Anonymkode: 48990...4fc

Ja og for å ikke snakke om at de fleste her er alvorlig psykisk syke. Og det er kanskje ikke det beste å gå inn i noe sånt forhold. 

Anonymkode: 32e14...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja og for å ikke snakke om at de fleste her er alvorlig psykisk syke. Og det er kanskje ikke det beste å gå inn i noe sånt forhold. 

Anonymkode: 32e14...e5c

Det var da en trist uttalelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ja og for å ikke snakke om at de fleste her er alvorlig psykisk syke. Og det er kanskje ikke det beste å gå inn i noe sånt forhold. 

Anonymkode: 32e14...e5c

Fleste? Har inntrykk av at en del er oppegående og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke det et så spennende å møte noen her inne. De fleste er nok lik i virkeligheten. 

Anonymkode: 48990...4fc

Er det så ille? Er enkelte brukere jeg ikke har dårlig inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...