Osten 307 88 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Skjønner likevel ikke viktigheten av å kjenne igjen brukere, enten de bruker punktum eller ei 😉er det så nøye? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Kashmir skrev (15 minutter siden): Bajasen i gjengen. Maser og klager og syter. Men er jo sjarmtrollet vårt 😊❤ Du tenker kanskje på fjortisen Anonymkode: 39a19...70a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jeg tror jeg blir gjenkjent ja. Særlig etter jeg begynte å poste via iPhone i stedet for pc. Jeg poster ca halvparten med Nick og halvparten anonymt. Anonymkode: d889d...710 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter 15 447 4 511 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror jeg blir gjenkjent ja. Særlig etter jeg begynte å poste via iPhone i stedet for pc. Jeg poster ca halvparten med Nick og halvparten anonymt. Anonymkode: d889d...710 Hva har det å si at du poster via iPhone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 709 279 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar (endret) Glitter skrev (9 minutter siden): Hva har det å si at du poster via iPhone? Mange skrivefeil, og ofte liten forbokstav på avsnitt to. feks sånn Endret 31. januar av Worriesome Plenty 2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter 15 447 4 511 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå): Mange skrivefeil, og ofte liten forbokstav på avsnitt to. feks sånn Åja. Ikke lagt merke til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror jeg blir gjenkjent ja. Særlig etter jeg begynte å poste via iPhone i stedet for pc. Jeg poster ca halvparten med Nick og halvparten anonymt. Anonymkode: d889d...710 Men det høres jo dumt ut å ikke bruke pc Anonymkode: 39a19...70a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Men det høres jo dumt ut å ikke bruke pc Anonymkode: 39a19...70a Jeg ble hacket to ganger. På to pc, med antivirus og vpn. Så nå blir det mobilnett og ikke noe mer. Det blir en noe amputert surfeopplevelse men alt blir en vane. Anonymkode: d889d...710 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 829 5 417 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (7 timer siden): Bajasen i gjengen. Maser og klager og syter. Men er jo sjarmtrollet vårt 😊❤ Hvordan klarer du å se noen som helst sjarmerende med den bortskjemte fjortisen vår? 🙄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Jeg bryr meg overhode ikke om å finne ut hvem de anonyme er fordi jeg har stor respekt for personens rett til å være anonym. Og ja, jeg bruker punktum. Anonymkode: 93d9a...36b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Lillemus skrev (2 timer siden): Hvordan klarer du å se noen som helst sjarmerende med den bortskjemte fjortisen vår? 🙄 Det du bedriver med er negativ brukerdebatt og det er enda mindre sjarmerende🙄 Anonymkode: 48990...4fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir 2 128 598 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Lillemus skrev (9 timer siden): Hvordan klarer du å se noen som helst sjarmerende med den bortskjemte fjortisen vår? 🙄 Alt blir en vane 😄 men jeg har begynt å se humoren i kommentarene. Og jeg tror den personen egentlig vil være og er jo iblant også, både snill og allright, men jeg tror at vedkommende syns det er kjedelig uten litt action... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.