Gjest motisaz Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 vet at honning er sunt, men jeg spiser MYE honning. Og er det bra ? er for mye honning skadelig? eller usunt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Honning er jo fryktelig søtt, da. Alt med måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Honning er bra til så mangt! Leste at det gjør undreverket til og med på sår som ikke vil gro skikkelig , og infeksjoner....smør i vei...ikke bare spis! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskelman Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 motisaz, er du ikke veganer? kordan kan du spise honning da? honning er jo et animalsk produkt! ekte veganer skal ikke spise det da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 motisaz, er du ikke veganer? kordan kan du spise honning da? honning er jo et animalsk produkt! ekte veganer skal ikke spise det da... jo, jeg er veganer men spiser honning. Vet mange veganere ikke gjør det, men jeg ser ikke noe galt i det. Tror ikke biene lider 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.