Gå til innhold

Er det DOL eller er det PC-en min?


Trine

Anbefalte innlegg

Skal vi se, dette var visst litt kinkig å forklare. Når man skriver på pc-en, er det en strek som blinker, som viser hvor du er hen. Altså, pila blir en strek. Hvis jeg skal fjerne noe av det jeg har skrevet, hopper den plutselig over noen bokstaver og fjerner dermed noe annet enn det som var meningen. Dette problemet har jeg ingen andre steder enn på DOL. Mulig det er likt på andre forumer, jeg er bare på DOL, men det skjer ikke på fb, ikke hvis jeg skriver i et kommentarfelt på f.eks NRK eller VG, ikke i tekstprogrammer, kun på DOL. Derfor lurer jeg på om det er flere som opplever dette når de skriver fra en PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis jeg skjønner hva du mener, hos meg oppstår det som oftest dersom jeg har skrevet en smiley og fortsetter å skrive et ord etterpå og har skrevet en feil og trykker tilbake-tasten. Da hopper cursoren flere tegn bakover og sletter i vilden sky og det blir bare tull. Skjer kun på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

Ja, hvis jeg skjønner hva du mener, hos meg oppstår det som oftest dersom jeg har skrevet en smiley og fortsetter å skrive et ord etterpå og har skrevet en feil og trykker tilbake-tasten. Da hopper cursoren flere tegn bakover og sletter i vilden sky og det blir bare tull. Skjer kun på dol.

Jeg har ikke tenkt over om det har noen sammenheng med smilies her. Det har vært sånn i flere år tror jeg, men nå mistet jeg håpet om at de kommer til å gjøre noe med problemet 😅 Godt å (der ja, nå skjedde det igjen) høre at det ikke bare er her, selv om jeg ikke akkurat unner deg denne tekniske feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke tenkt over om det har noen sammenheng med smilies her. Det har vært sånn i flere år tror jeg, men nå mistet jeg håpet om at de kommer til å gjøre noe med problemet 😅 Godt å (der ja, nå skjedde det igjen) høre at det ikke bare er her, selv om jeg ikke akkurat unner deg denne tekniske feilen.

God grunn til ikke å bruke smilies. Litt barnslig?

Anonymkode: 12dad...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

God grunn til ikke å bruke smilies. Litt barnslig?

Anonymkode: 12dad...e43

Vi er så gamle at vi ikke bryr oss om at noen synes det er barnslig - vi synes det er gøy! 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

God grunn til ikke å bruke smilies. Litt barnslig?

Anonymkode: 12dad...e43

😮🤫🧐🤔🤣😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Vi er så gamle at vi ikke bryr oss om at noen synes det er barnslig - vi synes det er gøy! 🤪

Barnslig uansett å bruke smiley… 

Anonymkode: 7ee99...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Vi er så gamle at vi ikke bryr oss om at noen synes det er barnslig 

Snakk for deg sjæl! 🤣 Eller, nå følte jeg meg plutselig gammel for jeg bryr meg jo faktisk ikke om at noen syns jeg er barnslig 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (1 minutt siden):

Snakk for deg sjæl! 🤣 Eller, nå følte jeg meg plutselig gammel for jeg bryr meg jo faktisk ikke om at noen syns jeg er barnslig 🙃

Du er så tøff (ikke gammel som meg!) at jeg er temmelig sikker på at du driter i om noen synes smileys er barnslig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er litt kleint. Voksne folk som prøver være ungdom liksom.

Anonymkode: 12dad...e43

Gi deg du da - vi har brukt smileys siden du gikk i bleier! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Gi deg du da - vi har brukt smileys siden du gikk i bleier! :D 

Er du oldemor?

Anonymkode: 12dad...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Du er så tøff (ikke gammel som meg!) at jeg er temmelig sikker på at du driter i om noen synes smileys er barnslig. ;) 

Haha, den reddet du deg fint ut av 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er litt kleint. Voksne folk som prøver være ungdom liksom.

Anonymkode: 12dad...e43

Altså, det var vår generasjon som fant opp smiley. Er vel ikke vår skyld at ungdommen bruker våre oppfinnelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du oldemor?

Anonymkode: 12dad...e43

Nei, jeg er ikke bestemor engang, men sånn aldersmessig kunne jeg jo vært bestemor forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg er ikke bestemor engang, men sånn aldersmessig kunne jeg jo vært bestemor forlengst.

Det kunne faktisk jeg også 😧 Ikke for lengst kanskje, men..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (Akkurat nå):

Det kunne faktisk jeg også 😧 Ikke for lengst kanskje, men..... 

Når jeg tenker meg om så har det faktisk vært ei i slekta mi som ble oldemor før fylte 50... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Når jeg tenker meg om så har det faktisk vært ei i slekta mi som ble oldemor før fylte 50... 

Wow, da har de stått på 🙈 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ser ikke frem til og bli 50. Da er livet over..

Anonymkode: 7ee99...d57

Helt klart. At jeg har to flotte voksne barn, trivelig jobb, grei økonomi, en mann jeg elsker og som elsker meg, bil, hus, hytte og hage, en frisk kropp og mange hobbyer, drar på koselige turer med mannen min og har et god kjærlighetsliv selv om jeg er midt i 50-årene betyr jo ingenting, det er årstallet på fødselsattest som er viktig. Eller? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...