Gå til innhold

Alternativer til sobril?

Anbefalte innlegg

Jeg får angst dagen etter jeg har tatt sobril. Jeg mener å ha lest at det kan ha noe med halveringstiden den har å gjøre? Skal til legen og be om alternativ. Noen som vet om noen benzo som har annen halveringstid enn sobril som jeg kan spørre om å få bytte til? @kupton @ISW eller andre?

Anonymkode: f8196...d52

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471287-alternativer-til-sobril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg får angst dagen etter jeg har tatt sobril. Jeg mener å ha lest at det kan ha noe med halveringstiden den har å gjøre? Skal til legen og be om alternativ. Noen som vet om noen benzo som har annen halveringstid enn sobril som jeg kan spørre om å få bytte til? @kupton @ISW eller andre?

Anonymkode: f8196...d52

Valium/Vival. Fungerer mye bedre. Noen leger skriver imidlertid kun ut Sobril… 

Jeg har slitt med kraftige panikk anfall 24/7 de siste dagene og mye gråt pga situsjonen jeg er i. Er kronisk syk som tar all livskvalitet og nå toppet det seg. Var hos legen i går og fikk ikke sobril da den kan gjør problemet verre over tid. Jeg fikk seroquel 25 mg som jeg skulle ta ved behov.. maks 4-5 til dagen. Har også økt dosen min på seroxat som jeg går på. Har kun gått på den 1 dag men har hjulpet på det verste hos meg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...