Gå til innhold

Får ikke logget inn.


Trine

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg logget meg på dol på mobilen, mens jeg får beskjed om at det er feil visningsnavn eller passord på pc-en? 

Bare før noen kommer med noen glupe forklaringer; ja, jeg har brukt samme brukernavn og passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, måtte bruke e-post istedenfor brukernavn på pc-en. Så nytt spørsmål er: hvorfor kan jeg ikke logge på med brukernavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (20 minutter siden):

Hm, måtte bruke e-post istedenfor brukernavn på pc-en. Så nytt spørsmål er: hvorfor kan jeg ikke logge på med brukernavn?

Av en eller annen grunn fjernet de muligheten til å logge inn med brukernavn for en stund siden (men logg inn-feltet sier fortsatt "Visningsnavn eller epostadresse").

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (5 timer siden):

Hvorfor får jeg logget meg på dol på mobilen, mens jeg får beskjed om at det er feil visningsnavn eller passord på pc-en? 

Bare før noen kommer med noen glupe forklaringer; ja, jeg har brukt samme brukernavn og passord.

Jeg er innlogget på flere ulike steder (mobil og flere pc'er) i løpet av en uke og slet godt en stund der jeg også, at de har endret noe på innloggingen forklarer saken ja. Lurte fælt på hvorfor jeg hadde blitt kastet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9. november i fjor hadde vi en ganske stor oppgradering av forumprogramvaren her inne. Da la vi ut varsel øverst på siden (som dere kan trykke bort, ser det fortsatt står som aktivt i varselpanelet, så godt jeg ble påminnet det og fikk deaktivert den) som forklarte at de som lager programvaren ville ved neste oppgradering fjerne muligheten for å logge inn med brukernavn pga sikkerhet.

Vi har siden den gangen oppgrader forumet flere ganger (det skjer ofte pga sikkerhet) og dermed har muligheten for å logge inn via brukernavn forsvunnet fra systemet helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (2 timer siden):

9. november i fjor hadde vi en ganske stor oppgradering av forumprogramvaren her inne. Da la vi ut varsel øverst på siden (som dere kan trykke bort, ser det fortsatt står som aktivt i varselpanelet, så godt jeg ble påminnet det og fikk deaktivert den) som forklarte at de som lager programvaren ville ved neste oppgradering fjerne muligheten for å logge inn med brukernavn pga sikkerhet.

Vi har siden den gangen oppgrader forumet flere ganger (det skjer ofte pga sikkerhet) og dermed har muligheten for å logge inn via brukernavn forsvunnet fra systemet helt.

På mobilen fikk jeg logget inn med brukernavn. På PC-en har jeg ikke trengt å logge inn før nå. Men det er fordi jeg tilbakestilte PC-en sånn at alle nettsteder tror jeg har logget på med en ny enhet. 

Jeg husker jo ikke hva jeg leste for 3 måneder siden 🤣 Jeg ble litt forvirret siden jeg kom inn fra mobilen og det sto brukernavn eller e-post. Men nå husker jeg sikkert det til neste gang, ev. så husker kanskje google det 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 timer siden):

Jeg er innlogget på flere ulike steder (mobil og flere pc'er) i løpet av en uke og slet godt en stund der jeg også, at de har endret noe på innloggingen forklarer saken ja. Lurte fælt på hvorfor jeg hadde blitt kastet ut!

Jeg husker jeg leste noe om noe innlogging for en stund siden, men jeg har vært innlogget helt til nå og det er fordi jeg tilbakestilte PC-en og må logge inn på nytt overalt 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

9. november i fjor hadde vi en ganske stor oppgradering av forumprogramvaren her inne. Da la vi ut varsel øverst på siden (som dere kan trykke bort, ser det fortsatt står som aktivt i varselpanelet, så godt jeg ble påminnet det og fikk deaktivert den) som forklarte at de som lager programvaren ville ved neste oppgradering fjerne muligheten for å logge inn med brukernavn pga sikkerhet.

Vi har siden den gangen oppgrader forumet flere ganger (det skjer ofte pga sikkerhet) og dermed har muligheten for å logge inn via brukernavn forsvunnet fra systemet helt.

Da hadde det vel vært en fordel å oppdatere denne teksten:

bMmSpz0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (17 timer siden):

Da hadde det vel vært en fordel å oppdatere denne teksten:

bMmSpz0.jpeg

Takk, skal minne @TSP på det så han får fikset det siden jeg egentlig har fravær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...