AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg har hatt begynt på aurorix igjen i desember 22 etter en 6 måneders pause. Jeg har engstelig og unnvikende pf og sliter med tvangstanker og depresjon. Etter å ha kommet godt igang med aurorix igjen merker jeg at jeg blir mer innesluttet, får mindre kontakt med egne følelser, en tomhet og fjern likegyldighet, men også mer innvendig press og frustrasjon... På den annen side har jeg litt mindre angst og uro, og det gjør det lettere å fokusere på arbeidsoppgaver på jobb. Sliter med å huske akkurat hvordan jeg følte det uten antidepressiva, og hvordan jeg følte det for noen år siden da jeg kort prøvde brintillix og Wellbutrin som jeg sluttet med pga bivirkninger. Jeg vet bare hvordan jeg har det akkurat nå. Har det noe for seg å prøve andre typer antidepressiva, eller er de alle sammen i bunn og grunn ganske like med hensyn til virkninger? Har prøvd å ta opp virkninger av de ulike antidepressiva med min fastlege, men syns ikke jeg får et klart og begrunnet svar som hjelper meg velge den medisin som passer best i min tilstand. Må man rett og slett bare prøve hele rekken av antidepressiva for å se som passer best? Anonymkode: c8a9a...ee6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/471395-erfaringer-med-aurorix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.