uskyldigheten Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Idag har jeg kjøpt noka kuren,har behov for og ta av meg ti kilo,fortest mulig. Har noen av dere prøvd kuren og er den bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Den smaker sagflis. Det er en som heter noe med slim, som du får kjøpt med sjokolade eller jordbærsmak. Den er faktisk kjempegod - smaker oboy....men om det virker? sikkert mens du holder på. Viktig å legge om til sunt kosthold etterpå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Den smaker sagflis. Det er en som heter noe med slim, som du får kjøpt med sjokolade eller jordbærsmak. Den er faktisk kjempegod - smaker oboy....men om det virker? sikkert mens du holder på. Viktig å legge om til sunt kosthold etterpå Jeg har prøvd den og jeg synes den er god. Men jeg har aldri erstattet alle måltider med den.Så jeg har ikke noe erfaring med å bare gå på den. Cambridge kuren synes jeg fungerer best.Grønnsakssuppen er kjempe god. Dessuten er det godt med et varmt måltid om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.