Gå til innhold

Hvorfor så mange like ord? Kan du forklare @Admin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Brukerdebatt eller brukerangrep.
* Persondebatt eller personangrep. Det går da på det samme? Det var skikkelig forvirrende. Også dette Brukere med aktive advarselspoeng kan ikke slette seg før disse har utløpt. Hvorfor ikke? Hvorfor er det sånn? Håper du kan svare meg. 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Brukerdebatt eller brukerangrep.
* Persondebatt eller personangrep. Det går da på det samme? Det var skikkelig forvirrende. Også dette Brukere med aktive advarselspoeng kan ikke slette seg før disse har utløpt. Hvorfor ikke? Hvorfor er det sånn? Håper du kan svare meg. 

Anonymkode: 633cf...e64

Brukerdebatt er debatt om en bruker, altså at selve brukeren diskuteres uten at denne er involvert.
Brukerangrep er når man angriper en bruker, altså kaller noen for noe stygt som ikke er greit.

Persondebatt er debatt rundt personer som ikke har bedt om dette selv, f.eks privatpersoner, familie til kjendiser som ikke ønsker å være offentlig og personangrep er det å gå til angre på lignende personer av typen nevnt over i personangrep.

 

Den med aktive advarselspoeng er for å unngå at folk oppfører seg som idioter, blir utestengt, ber om sletting for så å komme inn igjen gang på gang og utføre regelbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (28 minutter siden):

Brukerdebatt er debatt om en bruker, altså at selve brukeren diskuteres uten at denne er involvert.
Brukerangrep er når man angriper en bruker, altså kaller noen for noe stygt som ikke er greit.

Persondebatt er debatt rundt personer som ikke har bedt om dette selv, f.eks privatpersoner, familie til kjendiser som ikke ønsker å være offentlig og personangrep er det å gå til angre på lignende personer av typen nevnt over i personangrep.

 

Den med aktive advarselspoeng er for å unngå at folk oppfører seg som idioter, blir utestengt, ber om sletting for så å komme inn igjen gang på gang og utføre regelbrudd. 

Ok men hva skjer når advarselspoengene går ut siden det er for en tidsperiode? Hvis man da kun ha to fra før går de da bort? Hvor mange poeng kan man få? 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ok men hva skjer når advarselspoengene går ut siden det er for en tidsperiode? Hvis man da kun ha to fra før går de da bort? Hvor mange poeng kan man få? 

Anonymkode: 633cf...e64

Når tiden er ute så forsvinner de og man går tilbake til null. Husker ikke nøyaktig antall poeng her inne da det er sjeldent det blir brukt. Mener det er 5-6 før permanent utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (3 minutter siden):

Når tiden er ute så forsvinner de og man går tilbake til null. Husker ikke nøyaktig antall poeng her inne da det er sjeldent det blir brukt. Mener det er 5-6 før permanent utestengelse.

Ok men du har satt to på meg som det står aldri går bort 😱

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok men du har satt to på meg som det står aldri går bort 😱

Anonymkode: 633cf...e64

Disse er mest trolig gitt før omgjørelsen og vil derfor forsvinne etter 3 år som er maksgrensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver jo omtrent bare som anonym uansett, og disse innleggene vil stå selv om du blir slettet. Hvis du ikke vil være her, så er det jo bare å ikke skrive - i stedet for sånne dramatiske exits?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (3 minutter siden):

Du skriver jo omtrent bare som anonym uansett, og disse innleggene vil stå selv om du blir slettet. Hvis du ikke vil være her, så er det jo bare å ikke skrive - i stedet for sånne dramatiske exits?

Jeg vil da ikke forlate doktoronline. Vil bare forstå alle reglene sånn at jeg ikke får flere utestengelser. Ja men selvom jeg skriver anonymt vet da admin godt hvem jeg er, noe jeg antar du også gjør. Anyway  det er viktig og oppføre seg pent! 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (19 minutter siden):

Disse er mest trolig gitt før omgjørelsen og vil derfor forsvinne etter 3 år som er maksgrensen. 

Omgjørelsen av hva da? 3 år? Kan du ikke bare gjøre et unntak og ta de bort? 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Omgjørelsen av hva da? 3 år? Kan du ikke bare gjøre et unntak og ta de bort? 

Anonymkode: 633cf...e64

Omgjørelsen av systemet som sier at advarsel poengene forsvinner etter 3 år, det gjelder alle og det vil ikke bli gjort unntak. Systemet sletter automatisk nå det har gått 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (2 timer siden):

Brukerdebatt er debatt om en bruker, altså at selve brukeren diskuteres uten at denne er involvert.
Brukerangrep er når man angriper en bruker, altså kaller noen for noe stygt som ikke er greit.

Persondebatt er debatt rundt personer som ikke har bedt om dette selv, f.eks privatpersoner, familie til kjendiser som ikke ønsker å være offentlig og personangrep er det å gå til angre på lignende personer av typen nevnt over i personangrep.

 

Den med aktive advarselspoeng er for å unngå at folk oppfører seg som idioter, blir utestengt, ber om sletting for så å komme inn igjen gang på gang og utføre regelbrudd. 

Du kunne ha skrevet *De og ikke den- da skjønner jo alle at det gjelder MEG. Admin nå burde jeg fått fratrekk i poengene… 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du kunne ha skrevet *De og ikke den- da skjønner jo alle at det gjelder MEG. Admin nå burde jeg fått fratrekk i poengene… 

Anonymkode: 633cf...e64

I denne sammenheng referer "Den" til "Den delen/setningen om advarselspoeng...". ikke til personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (33 minutter siden):

I denne sammenheng referer "Den" til "Den delen/setningen om advarselspoeng...". ikke til personer.

Jeg vil ikke ha noen poeng. Det var poenget. 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg vil ikke ha noen poeng. Det var poenget. 

Anonymkode: 633cf...e64

En av tingene du må lære deg at som voksen så er det en del vi må tåle selv om ikke vil. "Vil ikke" hjalp som regel ikke når man var fem år og det hjelper heller ikke når man er voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (24 minutter siden):

En av tingene du må lære deg at som voksen så er det en del vi må tåle selv om ikke vil. "Vil ikke" hjalp som regel ikke når man var fem år og det hjelper heller ikke når man er voksen.

Nå vil jeg ikke snakke med noen av dere før på lenge. 

Anonymkode: 633cf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...