Gå til innhold

zoloft er noe dritt!

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Marye skrev (45 minutter siden):

Merket ingenting da jeg sluttet på fontex. Nå blir jeg nektet å prøve antidepp igjen, selv om jeg ønsker det for å sove mindre og snakke mer 😨

Nei jeg merket ingenting heller da jeg sluttet på den, tror den går langsommere ut av kroppen. Synd du ikke får prøve da men det er vel en grunn til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Hvis både søvnløshet og muskelsmerter gav seg samtidig sikker på at det ikke var stressutløst, også slapp stresset endelig taket? Synd å legge skylden på medisiner slik at du ikke vil prøve en annen type hvis du egentlig har behov for det. 

Uansett veldig bra det har gått over nå. Hva enn som var årsaken. :)

Det var ikke pga stress, jeg er mye stresset og blir ikke sånn. Er sikker på at det var seponeringssyndrom og psykiateren sa jo og det kunne være det, stress relaterte ting forsvinner ikke over natten. Tror det holder med risperdal og det virker jo på det den skal, ikke sikker det er depresjon men negative symptomer. Det må jeg leve med. 

Ja bra det er over, er lettet over det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...