Gå til innhold

Grusom dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Uff. Vet ikke hva som har skjedd på toppen av det hele, men jeg skjønner du er svært belastet akkurat nå. 

Jeg føler med deg også håper jeg at det som kan løse seg gjør det. ❤

Tusen takk til dere begge ❤️ det går bra nå, jeg fikk en overreaksjon, og en god natts søvn fikset det. 

Det var en veldig tøff begravelse som rett og slett «slo meg ut». Det var så fælt å se hvor knust kjæresten var, har aldri sett noen så knust før, og da det lille barnet også brøt ut i gråt og skrek «pappaen min» da kista ble senket ble det rett og slett for mye for meg.

Det var en grusom ulykke. Kan jo bare tenke oss hvordan det er å få presten på døra med et dødsbudskap også, og så skal man midt oppe i dette også ta seg av et lite barn og dennes sorg.   

Men det var også en fin begravelse. Full kirke, fine taler, masse blomster. Minnsamværet ble også fint, der stemningen ble lettere og mere positiv. 

Så det går bedre nå ❤️

Anonymkode: 87277...7a0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471717-grusom-dag/#findComment-4153910
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tusen takk til dere begge ❤️ det går bra nå, jeg fikk en overreaksjon, og en god natts søvn fikset det. 

Det var en veldig tøff begravelse som rett og slett «slo meg ut». Det var så fælt å se hvor knust kjæresten var, har aldri sett noen så knust før, og da det lille barnet også brøt ut i gråt og skrek «pappaen min» da kista ble senket ble det rett og slett for mye for meg.

Det var en grusom ulykke. Kan jo bare tenke oss hvordan det er å få presten på døra med et dødsbudskap også, og så skal man midt oppe i dette også ta seg av et lite barn og dennes sorg.   

Men det var også en fin begravelse. Full kirke, fine taler, masse blomster. Minnsamværet ble også fint, der stemningen ble lettere og mere positiv. 

Så det går bedre nå ❤️

Anonymkode: 87277...7a0

Huff, det berørte meg veldig å lese dette, og det er ikke så ofte jeg blit følelsesmessig berørt. Så jeg kan bare tenke meg hvordan det var å faktisk være der og se familie ha det så grusomt. 

Bra det går bedre med deg nå. Det kommer sikkert til å være en følelsesmessig berg- og dalbane nå i starten, og det er helt normalt og helt i orden det. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471717-grusom-dag/#findComment-4153911
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...