Gjest kikki Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hey alle! Jeg har akkurat kjøpt meg afi-nutrin for å øke intaket av kalorier pr måltid, fordi jeg vil øke i vekt er 165 cm og 47 kg, så målet mitt er å øke til 55 kg mitt spørsmål er, når jeg spiser 2 brødskiver til frokost med nugatti + et glass afi-nutrin (et glass 204kalorier) er det bra til frokost eller må jeg spise mere da ? har nesten aldri spist frokost egentlig før, spiser stor lunsj og middag + kveldsmat + et glass afi-nutrin til alle måltider, så det blir 612 exstra kalorier pr dag med afi-nutrin, er dette nok eller skal jeg øke mere ?? hilsen kikki 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sopp Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei du!! Jeg har en god del erfaring med det du sliter med og kan si deg at det du spiser nå høres veldig bra ut. Prøv det en periode og så kan du heller øke hvis ikke det er bra nok. Men jeg synes det høres veldig greit ut.. Har selv brukt Afi-Nutrin LENGE og kan også foreslå Fortimel, Semper, Nutridrink og Fortifresh. Disse er litt dyrere, men Forimelen iallefall (den bruker jeg) smaker milkshake! Fortimel gir 260 kcal pr boks (200ml). Lykke til og spør igjen hvis du lurer! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.