Gå til innhold

Hvordan takle at andre dømmer en?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (15 minutter siden):

Hvis ting ikke har noen konsekvenser er mennesker i stand til å gjøre groteske og onde ting. Se bare hva som skjer i Ukraina, russerne voldtar, torturerer og dreper mest sannsynlig fordi de kan gjøre det uten konsekvenser.

Er det derfor de gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 timer siden):

Ikke bli lei deg. Det er jo som du ser ikke nødvendigvis deg det er noe feil med. Det kan ligge hos dem som stempler. 

Alle stamper her fordi man skiller seg ut. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle stamper her fordi man skiller seg ut. 

Anonymkode: 260f7...da4

Ja? Det er noen som  ikke så glad i andre som skiller seg ut i den forstand at de får fokus. Mennesker som tar plass er ikke så populære blant mange. De blir nok mest akseptert av de som selv er mer synlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Ja? Det er noen som  ikke så glad i andre som skiller seg ut i den forstand at de får fokus. Mennesker som tar plass er ikke så populære blant mange. De blir nok mest akseptert av de som selv er mer synlige. 

Hvorfor skal det det være sånn på et forum? 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal det det være sånn på et forum? 

Anonymkode: 260f7...da4

Det er sånn over alt. Men som sagt så fins jo de som tåler det bedre. Ikke skjær alle over én kam 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Det er sånn over alt. Men som sagt så fins jo de som tåler det bedre. Ikke skjær alle over én kam 🙂

Jeg er en av de som blir stemplet og kalt sårende ting. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en av de som blir stemplet og kalt sårende ting. 

Anonymkode: 260f7...da4

Slutt å bry deg om det. Jeg syns dette forumet er et bra forum, men ser at det skjer dårlige ting her også. Fordelen er at det går an å si til folk her, og også få kritikk selv, og så tar vi det til oss. Det er bra med det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Slutt å bry deg om det. Jeg syns dette forumet er et bra forum, men ser at det skjer dårlige ting her også. Fordelen er at det går an å si til folk her, og også få kritikk selv, og så tar vi det til oss. Det er bra med det her. 

Men du får aldri kritikk jeg får det hele tiden. Men jeg liker meg på dol utenom det. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men du får aldri kritikk jeg får det hele tiden. Men jeg liker meg på dol utenom det. 

Anonymkode: 260f7...da4

Jo jeg får kritikk 😄 jeg får jævli mye kritikk! Men ikke så mye her inne, det er sant. Men det har skjedd det også, oh jeg tok det til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Jo jeg får kritikk 😄 jeg får jævli mye kritikk! Men ikke så mye her inne, det er sant. Men det har skjedd det også, oh jeg tok det til meg. 

Å ja har jeg ikke sett no til. Jeg trykker sikkert på mange knapper så folk blir sinte på meg. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å ja har jeg ikke sett no til. Jeg trykker sikkert på mange knapper så folk blir sinte på meg. 

Anonymkode: 260f7...da4

Det gjør sikkert jeg også 🙂 men jeg vet når det er mitt ansvar og når det er deres ansvar. Ser du den? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det gjør sikkert jeg også 🙂 men jeg vet når det er mitt ansvar og når det er deres ansvar. Ser du den? 

 

Ja men jeg prøver ikke at noen skal bli sinte på meg jeg bare skriver sånn jeg tenker. Som f.ks i min tråd om blokkering. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men jeg prøver ikke at noen skal bli sinte på meg jeg bare skriver sånn jeg tenker. Som f.ks i min tråd om blokkering. 

Anonymkode: 260f7...da4

Nei, det skjønner jeg. Det som nok er saken der, er at noen har opplevd å bli blokkert selv. Dermed reagerer de kanskje offensivt og mer aggresivt. Vi identifiserer oss jo ofte i ulike roller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei, det skjønner jeg. Det som nok er saken der, er at noen har opplevd å bli blokkert selv. Dermed reagerer de kanskje offensivt og mer aggresivt. Vi identifiserer oss jo ofte i ulike roller. 

Ja. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. 

Anonymkode: 260f7...da4

Ja, ikke sant? Og de fleste av oss forestiller oss også hvordan ting kan oppleves,  og de færreste vil bli blokkert 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Ja, ikke sant? Og de fleste av oss forestiller oss også hvordan ting kan oppleves,  og de færreste vil bli blokkert 🙂

Nei men det var jo ikke en venn? Men uansett hva mente du med at du forstod et nivå? Og hva jeg ville? 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei men det var jo ikke en venn? Men uansett hva mente du med at du forstod et nivå? Og hva jeg ville? 

Anonymkode: 260f7...da4

Venn? Når du skriver at du vil blokkere,  så setter folk seg i rollen til den du blokkerer. 

Jeg tror jo jeg forstår at du vil ha svar på ting. At du tar opp litt mer... uvanlige problemstillinger. Det er greit det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Venn? Når du skriver at du vil blokkere,  så setter folk seg i rollen til den du blokkerer. 

Jeg tror jo jeg forstår at du vil ha svar på ting. At du tar opp litt mer... uvanlige problemstillinger. Det er greit det. 

Nei det var ikke en venn. Ja psykiatri er kjedelig i lengden. 

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det var ikke en venn. Ja psykiatri er kjedelig i lengden. 

Anonymkode: 260f7...da4

Du må jo bare ta opp det du føler for. Tror ikke man må skrive om psykiatri. Eller, det vet jeg jo at man ikke må 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Du må jo bare ta opp det du føler for. Tror ikke man må skrive om psykiatri. Eller, det vet jeg jo at man ikke må 🙂

Jeg synes ikke det er uvanlig det jeg spør om, men sikkert her inne. Jeg passer bedre på kvinneguiden.

Anonymkode: 260f7...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...