Gå til innhold

Hvordan takle at andre dømmer en?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes ikke det er uvanlig det jeg spør om, men sikkert her inne. Jeg passer bedre på kvinneguiden.

Anonymkode: 260f7...da4

Ja, mulig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (23 timer siden):

Du formulerer deg helt forståelig. Slutt å si til deg selv at du er dum. Du mobber deg selv, og det er jo like ille som at andre dømmer? 

 

Jo, jeg føler at jeg er dum og formulerer meg på en dum og ikke forståelig måte. Jeg blir ofte misforstått på jobben også, kollegene mine tolker meg feil og ttror jeg er negativ når jeg er positiv. Jeg ble feks også beskyldt for å dømme noen i en tråd på dol. Vedkommede som skrev det fikk støtte på det selv om jeg skrev at jeg kkke hadde slike intensjoner. Jeg ble ikke trodd, så jeg trakk meg som vanllg unna. Jeg trekker meg unna fordi det er min måte å takle det på. Jeg har ikke orket å svare mer i denne tråden, men valgte å svare deg fordi du ser ut til å forstå meg. Ønsket bare råd om hvordan jeg skal håndtere det. 

Anonymkode: 4c43c...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (På 21.3.2023 den 9.35):

Jeg ser ikke bort fra at det er noe med hvilke ord du velger å bruke. Kan det være at det andre ville kalt en korrigerende tilbakemelding, kaller du en dom?

Jeg har tenkt litt på svaret ditt. Og jeg ser at du har rett. Jeg fikk en korrigerende tilbakemelding som såret meg veldig for noen mnd siden. Jeg har følt meg dømt.  Men nå skjønner jeg bl.a hvor mye omsorg som lå i den. Det var et skikkellg spark bak for å få meg til å våkne og se ting jeg ikke så selv. Den tilbakemeldingen har nå gitt meg en mulighet til å endre meg og min adferd som jeg setter stor pris på nå. 

Anonymkode: 4c43c...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...