Gå til innhold

Er det rart å be om kvinnelig taxisjåfør ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg sitter på bussen nå og har ombestemt meg. Det blir for dumt å spørre ettet kvinnelig sjåfør 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Jeg sitter på bussen nå og har ombestemt meg. Det blir for dumt å spørre ettet kvinnelig sjåfør 😄

Lurt. Det var så mange som svarte deg det jeg selv mente i går så jeg droppet å si det samme, men tenkte at livet ditt de neste 40 årene blir ganske lett innskrenket om du skal gi etter for redselen allerede nå. Kanskje kan det være til hjelp å tenke at det nok ikke er vi middelaldrende kvinner som er mest utsatt også? ;)

Uansett - god tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Jeg sitter på bussen nå og har ombestemt meg. Det blir for dumt å spørre ettet kvinnelig sjåfør 😄

God tur!

Jeg tenker for øvrig det er helt i orden å be om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kayia skrev (9 minutter siden):

Lurt. Det var så mange som svarte deg det jeg selv mente i går så jeg droppet å si det samme, men tenkte at livet ditt de neste 40 årene blir ganske lett innskrenket om du skal gi etter for redselen allerede nå. Kanskje kan det være til hjelp å tenke at det nok ikke er vi middelaldrende kvinner som er mest utsatt også? ;)

Uansett - god tur :) 

Jeg snakket meg selv til fornuft og nå er jeg trygt fremme. Ble kjørt av en eldre koselig bestefartype :)

Jeg hadde tenkt å ta meg en skitur nå, men jeg får mer en nok med å måke snø resten av dagen 😅 Herre min ! , hvilke mengder som har kommet 🌨🌨🌨Det er bare en og en halv uke siden sist vi måket og nå må jeg begynne på nytt. 

I morgen kveld kommer venninner som blir her i helga. Deretter skal jeg ha ei uke hyttekontor og så kommer samboer til palmehelga. Og da er det påskeFERIE ! 

Livet er herlig ! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Jeg snakket meg selv til fornuft og nå er jeg trygt fremme. Ble kjørt av en eldre koselig bestefartype :)

Jeg hadde tenkt å ta meg en skitur nå, men jeg får mer en nok med å måke snø resten av dagen 😅 Herre min ! , hvilke mengder som har kommet 🌨🌨🌨Det er bare en og en halv uke siden sist vi måket og nå må jeg begynne på nytt. 

I morgen kveld kommer venninner som blir her i helga. Deretter skal jeg ha ei uke hyttekontor og så kommer samboer til palmehelga. Og da er det påskeFERIE ! 

Livet er herlig ! :)

 

Det høres fint ut ❤️

Lykke til med snømåkingen - pass på ryggen! Og kos deg i helga med venninner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Det høres fint ut ❤️

Lykke til med snømåkingen - pass på ryggen! Og kos deg i helga med venninner!

Ups, måtte flire litt av meg selv av beskrivelsen av taxisjåføren. Kom plutselig til å tenke på at han er jo i jobb, så ikke sikkert han er så veldig mye eldre enn meg selv . Rart hvor gamle alle andre på egen alder er :)

Ellers takk ! , skal passe på ryggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Jeg snakket meg selv til fornuft og nå er jeg trygt fremme. Ble kjørt av en eldre koselig bestefartype :)

Jeg hadde tenkt å ta meg en skitur nå, men jeg får mer en nok med å måke snø resten av dagen 😅 Herre min ! , hvilke mengder som har kommet 🌨🌨🌨Det er bare en og en halv uke siden sist vi måket og nå må jeg begynne på nytt. 

I morgen kveld kommer venninner som blir her i helga. Deretter skal jeg ha ei uke hyttekontor og så kommer samboer til palmehelga. Og da er det påskeFERIE ! 

Livet er herlig ! :)

 

Så fint å se! Dette var en skikkelig feelgoodmelding fra deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (21 minutter siden):

Ups, måtte flire litt av meg selv av beskrivelsen av taxisjåføren. Kom plutselig til å tenke på at han er jo i jobb, så ikke sikkert han er så veldig mye eldre enn meg selv . Rart hvor gamle alle andre på egen alder er :)

Hahaha 😄 Vi snakket akkurat om det på jobb i dag. At det blir HELT feil dersom noen beskriver en person i 50-årene som "eldre" - vi som er akkurat der, føler oss jo absolutt ikke som en eldre person 😄 Er de 70, så ja, greit, men altså, nei, ikke de som er omtrent på vår alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Jeg snakket meg selv til fornuft og nå er jeg trygt fremme. Ble kjørt av en eldre koselig bestefartype :)

Jeg hadde tenkt å ta meg en skitur nå, men jeg får mer en nok med å måke snø resten av dagen 😅 Herre min ! , hvilke mengder som har kommet 🌨🌨🌨Det er bare en og en halv uke siden sist vi måket og nå må jeg begynne på nytt. 

I morgen kveld kommer venninner som blir her i helga. Deretter skal jeg ha ei uke hyttekontor og så kommer samboer til palmehelga. Og da er det påskeFERIE ! 

Livet er herlig ! :)

Se der ja, og gjetter du hadde hatt en fin tur om du hadde blitt skysset av en hyggelig barnebarn-aktig, ung kar også - de aller, aller fleste menn(esker) er jo hyggelige folk :) 

Høres deilig ut å få en sånn fin "oppvarming" til påskeferie. Det er noe ferieaktig over hyttekontor, iallefall synes jeg det, selv om man jobber like mange timer som til vanlig er det noe annet :D 

Nyt venninnehelg, håper dere får deilig vær og koselige kvelder :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (18 minutter siden):

Se der ja, og gjetter du hadde hatt en fin tur om du hadde blitt skysset av en hyggelig barnebarn-aktig, ung kar også - de aller, aller fleste menn(esker) er jo hyggelige folk :) 

Høres deilig ut å få en sånn fin "oppvarming" til påskeferie. Det er noe ferieaktig over hyttekontor, iallefall synes jeg det, selv om man jobber like mange timer som til vanlig er det noe annet :D 

Nyt venninnehelg, håper dere får deilig vær og koselige kvelder :)  

De aller aller alle fleste mennesker er hyggelige 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...