Gå til innhold

Hva er dine turn - off i et forhold?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvgode menn som tar stor plass er turn-off. Menn som er trygge på seg selv er turn-on. 😊 Kunnskap og ferdigheter er skikkelig turn-on for meg, å se en mann håndtere f.eks. store kjøretøy, hester eller utføre et godt stykke fysisk arbeid - ja, takk! 😋

Annonse

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Dårlige tenner og et utseendet hvor det er tydelig at de ikke tar vare på seg selv og har en usunn livsstil. Jeg har ikke vært i et slikt forhokd, så det var kanskje ikke svar på spørsmålet ditt ? 

Spørsmålet hadde ikke kun et svar. Jeg var bare nysgjerrig og tråden er åpen for alle svar. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

Nei , nå er du mot fornuft. La meg spørre seg hvordan du ikke følt det selv å bli ignorerert på den måten? 

Jeg har lært og jeg visste at everybody ville bite på etter i går. Unnskyld everybody. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...