Gå til innhold

Det er dem som ødelegger for oss!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kashmir skrev (2 timer siden):

Hvorfor i all verden reagerer Chi Ton på dette? 

Hun ødelegger for oss som er mot rasisme og diskriminering, og jeg blir så syyykt provosert! Hun er ei bra dame sånn generelt, men her lurer jeg på hvor i periferien hun er! Med sånne utspill så skjønner jeg så veldig godt hvorfor noen får feil inntrykk av oss som faktisk seriøst vil slå ned på nettopp hverdagsrasisme. Heldigvis sier flere fra! 

20230329_162516.thumb.jpg.acf44a66c6a34d086c3c2a2566da8234.jpg

Det artige er at det er hennes egne fordommer som gjør at hun ser rasisme i dette.

Egentlig synes jeg tåpelige woke utspill får altfor mye oppmerksomhet. Det gir nok mye klikk siden så folk blir provosert.

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Nei, dette er en enkeltperson som jo ødelegger for andre. Som heldigvis flere også påpeker. Her har hun mistet perspektivet og tolker på en ekstrem måte de fleste av oss ikke gjør. 

Dette er woke gått overstyr.

Anonymkode: 1378e...5b4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...