Gå til innhold

Hjerte reaksjon på innlegg


lavender

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt og lurer på om der er noe mulighet for å få en hjerte reaksjon på innlegg på forumet? Og hva tenker dere andre om det? Positivt/negativt? 😊

Det jeg tenker er at det hadde vert fint med en mulighet for hjerte reaksjon i tillegg til liker som vi allerede har. Jeg føler i alle fall på at jeg ofte gjerne vil vise støtte og omtanke, men føler det blir helt feil å trykke liker. 

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • lavender endret tittelen til Hjerte reaksjon på innlegg

Fortsetter under...

Hadde vært greit med et alternativ ja. Har forklart i en av dagbøkene at jeg leser mye mer enn jeg kommenterer, for det er ikke alltid lett eller nødvendig å skrive noe, og det blir feil å trykke liker. Så jeg hadde ihvertfall syns det ville vært bra. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde vært greit med en tommel ned også.

Anonymkode: 7f158...200

Nei takk. 

Anonymkode: f8e5f...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det synes jeg ikke noe om. Tror kanskje det ville blitt sårt for mange (inkl meg) å oppleve at noen eller noens innlegg ble satt større pris på enn andre/andres innlegg. Jeg har opplevd dette på Facebook og det er veldig vondt pga en traumatisk bakgrunn. Innføres dette også her orker jeg ikke være her mer. 

Anonymkode: 456b7...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeanonymnok

Jeg er ganske sikker på at dersom det kommer en «hjertefunksjon» så vil alle de som hittil har klaget på at de ikke får nok «liker» også klage på at de ikke får hjerter. Eller at noen ikke føler seg likt eller ønsket dersom deres innlegg ikke blir «hjertet». 

Tror man skal være forsiktig med å gjøre dette for likt facebook (som har disse funksjonene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror kanskje også at det kan skape vanskeligheter for noen. Jeg tror jo ikke enkelte brukere vil bli favorisert, mens andre med vilje oversett, men det kan nok føles slik hvis en skriver et innlegg som ikke får hjerte, også får andre det. 

Jeg tror selv jeg ville sett på det på samme måte som liker-funksjonen. Det er hyggelig å få det som i typ "enig", eller "jeg ser deg" sett inn det som passer. Men jeg bruker ikke spesielt mye tid på å tenke på det hvis jeg ikke får likes på et innlegg. 

Men jeg liker at man ser hvem som har likt. Det gjør det mer personlig. I motsetning til på KG hvor det bare er "noen har reagert". Det er uansett et stort forum så ett innlegg kan jo få 20 likes så der er det langt mer likes i forhold til innlegg. Mens her har jeg det omvendt. Mange innlegg i forhold til likes. Jeg har fått en like per 3,3 innlegg hvis jeg tenkte rett. Så det er mye mindre enn hva man kan få inntrykk av. Det må jo settes opp mot innlegg og jeg har 15784.. Men jeg tolker ikke det som at jeg skriver dårlige innlegg eller ikke er likt. Det er et mindre forum og på KG deltar jeg feks i milelange tråder om hetsing av uføre eller samliv og relasjoner hvor noen har en idiotkjæreste hvor en ender med å skrive langt innlegg for å prøve å hjelpe personen til å klare å komme seg vekk. Da er det typisk at det brukes mye hjerte eller pokal framfor liker.

Så jeg kunne tenkt meg å ha muligheten til hjerte, men av hensyn til de som ville slitt med dette og følt seg ekskludert så synes jeg vel det er best å la det være. Viktigere at ikke noen blir veldig lei seg og velger å forlate forumet. :) 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å bruke liker som en litt sånn generell ting her. Det finnes muligheter, men det har egentlig ikke vært etterspurt, og sånn som nå har det blitt møtt negativt når det har blitt forespurt av andre. Så pr i dag vil vi nok ikke forandre på reaksjonene man kan gi på innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...