Gå til innhold

Varer som kommer skadet hver eneste gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber i butikk og det er noen varer som kommer med skader hver gang. Folk spør alltid om nedsatt pris pga det og jeg synes det er innafor. Men saken er at egentlig skal vi ikke prise ned ting uten videre… men hva tenker dere? Jeg synes det er helt innafor å sette ned noe når det kommer med bulker og riper.

Anonymkode: 4c485...aff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472212-varer-som-kommer-skadet-hver-eneste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 12.34):

Jobber i butikk og det er noen varer som kommer med skader hver gang. Folk spør alltid om nedsatt pris pga det og jeg synes det er innafor. Men saken er at egentlig skal vi ikke prise ned ting uten videre… men hva tenker dere? Jeg synes det er helt innafor å sette ned noe når det kommer med bulker og riper.

Jeg tenker at dette er noe jeg ville spurt sjefen om.

AnonymBruker
morsan skrev (3 timer siden):

Hvis noe kommer med skader hver gang, burde det vel tas opp med leverandør?

Når jeg sier sånt til sjefen er holdningen at de ikke kan regne med at ting kommer strøkent/helt fint hele tiden. Det tar jeg som at de skal betale full pris eller ikke få handle.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 12.34):

Er det emballasjen som er skadet eller selve varen?

Anonymkode: d4c65...90e

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 timer siden):

Dette må tas opp med leverandøren. 

Er sikkert bakt inn i prisen i avtalen som er inngått av butikk/kjede, men uansett sjefens jobb å avgjøre hva som bør gjøres.

Og om den ansatte er usikker på hva sjefen ønsker for hun be han tydeliggjøre og gjøre som han ønsker, ikke gjøre det motsatte.

Anonymkode: 87bb8...3e9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...