Gå til innhold

Hva synes dere om utrente kropper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg tenker ikke så mye om utrente kropper, men jeg synes det er flott å se på en veltrent kropp 😊 Særlig kvinner med trent overkropp, spesielt armer, synes jeg er flott!

Det er imidlertid veldig mye annet enn muskler og trent kropp som er viktig for meg, enten det gjelder venninner, venner,  kollegaer,  eller aktuelle partnere (dersom jeg hadde vært på jakt etter det 🙃😅)

Annonse

Nicklusheletida

Jeg synes selvfølgelig det er finest med trente kropper, uten at jeg dermed tenker noe negativt om utrente kropper. 

Selv et jeg så gammel har blitt, at om jeg skal se ordentlig trent ut nå, må jeg bosette meg på et treningsstudio. Jeg konsentrerer meg heller om å være sånn noenlunde sprek for alderen for mitt eget velvære. 

Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Jeg synes selvfølgelig det er finest med trente kropper, uten at jeg dermed tenker noe negativt om utrente kropper. 

Selv et jeg så gammel har blitt, at om jeg skal se ordentlig trent ut nå, må jeg bosette meg på et treningsstudio. Jeg konsentrerer meg heller om å være sånn noenlunde sprek for alderen for mitt eget velvære. 

Det oppsummerer hva jeg også tenker om saken.

AnonymBruker

Jeg er absolutt ikke trent selv og på vei ned fra overvektig, men jeg bryr meg lite om hvordan andre ser ut. Jeg skjønner ikke hvordan de orker, men det er jo opp til de hvordan de ønsker å se ut.

Jeg vil se bra ut, men det er mitt valg, og min jobb å fikse. Andre har nok med seg selv mest trolig og da blander ikke jeg meg.

Anonymkode: f1e50...da8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...