Gå til innhold

Film til meg og pappa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok skrev (26 minutter siden):

Hvis dere ikke har sett Gulltransporten på Viaplay kan jeg anbefale den. 

Pappa har sett den, men takk. :)

ISW skrev (12 minutter siden):

Hvilken kategori? 

Hmm. Noe spennende? Ikke kjærlighetsdrama. Jeg er ikke så god på kategori. Thrillere? Action? Komedie er også bra forsåvidt. 

lavender skrev (6 minutter siden):

Hva med The Imitation Game? Mulig dere alt har sett den allerede, for den begynner jo å bli noen år nå men den er bra. 

Den hadde pappa sett også. 😅

Annonse

hattifnattus skrev (16 timer siden):

Har dere sett All quiet on the western front? :) Veldig bra film om 1 verdenskrig!

morsan skrev (38 minutter siden):

Jeg vil anbefale en gammel film, men som gikk under radaren for meg dengang over filmer jeg burde se. Jeg så den først nå i 2023. Den er høyest ratet på IMDB, og er simpelthen en  f a n t a s t i s k  film! Det er The Shawshank Redemption fra 1994

Filmkveld med pappa er over, men jeg skal sjekke ut! 😊 Vi begynte å se en film, men den var kjedelig og jeg la meg kl 21. 😂

morsan skrev (1 time siden):

Jeg vil anbefale en gammel film, men som gikk under radaren for meg dengang over filmer jeg burde se. Jeg så den først nå i 2023. Den er høyest ratet på IMDB, og er simpelthen en  f a n t a s t i s k  film! Det er The Shawshank Redemption fra 1994

Høres spennende ut, kan den strømmes og fra hvor?

Annonse

Dorthe skrev (57 minutter siden):

Jeg har sett mye gamle filmer i det siste og kan anbefale «gilbert grape», «the green book», «the green mile», Forrest gump». «A beautiful mind» og «Color purple».

"The green mile" og "Forrest Gump" er to av et lite antall filmer jeg har sett om igjen mange ganger, 

Jeg er imponert over allsidigheten til Tom Hanks. 

Dorthe skrev (3 timer siden):

Jeg har sett mye gamle filmer i det siste og kan anbefale «gilbert grape», «the green book», «the green mile», Forrest gump». «A beautiful mind» og «Color purple».  De ligger alle på Viaplay under oscarbelønnede filmer 😀.

Jeg leter ofte i oversikten over oscarbelønnede filmer når vi skal finne noe å se på – det er mye bra. I løpet av ca det siste året/halvåret har jeg hatt stor glede av å se bl a  The green book, 12 years a slave, Shape of water. Men Birdman var litt rar.  (Edit: har nå eller tidligere sett alle på lista di, unntatt Green mile)

laban skrev (2 timer siden):

"The green mile" og "Forrest Gump" er to av et lite antall filmer jeg har sett om igjen mange ganger, 

Jeg er imponert over allsidigheten til Tom Hanks. 

Tom Hanks er en av mine absolutte favoritter! Ser gjerne filmer med han om igjen. Men Green mile har jeg faktisk aldri sett. Kanskje har ikke fengselsfilmer appellert til meg? Men Shawshank Redemption var tydelig bevis på at jeg ikke bør unngå fengselsfilmer. 

Endret av morsan
La til setning
laban skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke helt hva slags sjanger "fengselsfilmer" er, men jeg føler meg helt sikker på at Den grønne mil ikke er typisk for den.

Hehe:) Nei, er vel ingen sjanger. Kan være tilfeldig at to prisbelønte filmer fra samme tiår om folk i fengsel gikk under radaren for meg. 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...