Gå til innhold

Hvor mange kjenner du privat her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jeg kjenner veldig godt og to til jeg er venn på fb med. :) 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Kjenner én såvidt jeg vet, men vedkommende vet ikke at jeg vet h*n er her inne. Oppdaget ved tilfeldigheter for ikke så lenge siden.

Skrevet

Min første tanke var at jeg kjenner ingen her inne. Men det vet jeg jo ikke siden jeg ikke vet hvem noen er. For alt jeg vet kan det være jeg kjenner en eller flere.

Skrevet

Har to stykker på Facebook, men har aldri møtt de på ekte. 

Ellers kjenner jeg ingen såvidt jeg vet. Hvis noen venner er på dette forumet så må de ha kjent meg igjen og da ønsker jeg helst å få vite det. 

Skrevet

Jeg har truffet noen dol'ere for noen år siden. Noen av dem er jeg også fb-venn med. En dol'er er jeg også fb-venn med, uten å ha møtt 😊 

Skrevet

Jeg kjenner ingen irl. Det lever jeg veldig godt med.

Skrevet

Det er et gjentakende spørsmål her inne. Jeg kjenner fortsatt kun en privat. 

Skrevet
cilie skrev (10 timer siden):

Det er et gjentakende spørsmål her inne. Jeg kjenner fortsatt kun en privat. 

Mitt svar fra forrige tråd gjelder også fortsatt :) 

Skrevet

Jeg kjenner ingen privat, men det er noen som vet vet hvem jeg er og omvendt.

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg vet bare hvem 1 person her inne er, men vi kjenner ikke hverandre privat nei. 

Gjest lavender
Skrevet

Jeg kjenner ingen her inne så vidt jeg vet 🙂 Håper ingen her kjenner meg heller 😅

Skrevet

Kjenner ingen her opprinnelig fra RL, men har jo blitt litt kjent med noen her på DOL opp gjennom, så vet hvem noen er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...