Gå til innhold

Kan man kontakte akutt team selv når man har det vanskelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det vanskelig for tiden og følges opp av akutt team som ett alternativ til innleggelse. Her jeg bor må man ha henvisning fra feks legevakt eller fastlege til teamet, noe jeg fikk på mandag. Og de har alt vert her hjemme hos meg å snakket med meg en gang. Avtalte at de skulle ringe meg faste dager. Og i morgen skal de ringe. Men jeg har det ekstra vanskelig i kveld og trenger noen å snakke med. Kan jeg på bakgrunn av det ringe dem selv? Eller må jeg ta kontakt med legevakt som igjen tar kontakt med dem på nytt for å snakke med dem? De gav meg ett visittkort med telefonnummer og åpningstider på samt en brosjyre da de var her, men står ingenting om hvordan/når man kan ta kontakt. Husker ikke helt hva de sa når de var her heller dessverre, er litt tåkete for tiden. 

Anonymkode: b648f...654

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja

Anonymkode: a6c53...2d1

kupton skrev (32 minutter siden):

Et gammelt ordtak sier: "Det er ingen som forspørr seg, men mange forgjør seg". Det er da alltid ok å spørre. Det verste som kan skje er at du får nei.

Bare ring.

Jeg ringte nå men angret og la på. Også ringte de opp igjen men jeg turte ikke ta den. Føler meg patetisk nå. Kjenner jeg klarer ikke snakke i telefon sånn som ting er nå. 

Anonymkode: b648f...654

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...