Gå til innhold

Redd jeg også blir terrorist pga aspergeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Slik som Adam lanza og alle de der skoleskyterne med samme diagnose som meg. Jeg er en slem person når jeg har det dårlig så er redd jeg mister kontrollen og blir også sånn. Jeg har dårlig med empati også. Tror det er fordi jeg har opplevd så lite empati fra andre at jeg har lært meg å være slem på en måte. Og jeg er usikker på om politiet prøver å gjøre meg til en terrorist eller om de prøver å unngå det. Noen ganger er jeg redd for å bli kidnappet og sendt til Syria der alle terrostene hører hjemme 

Anonymkode: a3900...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ganske typisk å bli slem når man har det dårlig. Det er jo derfor folk ER slemme! Har du det bra så vil du ikke andre vondt. Er du lykkelig blir du så egoistisk at du ikke bryr deg så mye om andre i det store og hele. 

Du bør jo snakke med noen om dette som fks en psykolog tror jeg. Hvor dypt det sitter eller om det "kun" er paranoide tanker? 

Kanskje @kuptonbør komme på banen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slik som Adam lanza og alle de der skoleskyterne med samme diagnose som meg. Jeg er en slem person når jeg har det dårlig så er redd jeg mister kontrollen og blir også sånn. Jeg har dårlig med empati også. Tror det er fordi jeg har opplevd så lite empati fra andre at jeg har lært meg å være slem på en måte. Og jeg er usikker på om politiet prøver å gjøre meg til en terrorist eller om de prøver å unngå det. Noen ganger er jeg redd for å bli kidnappet og sendt til Syria der alle terrostene hører hjemme 

Anonymkode: a3900...d14

Det høres vondt ut å være redd for å bli terrorist:-) Men du sier at du er en slem person, og da lurer jeg på hva du mener med det? Har du slemme tanker eller gjør du slemme ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (27 minutter siden):

Det høres vondt ut å være redd for å bli terrorist:-) Men du sier at du er en slem person, og da lurer jeg på hva du mener med det? Har du slemme tanker eller gjør du slemme ting?

Det var et godt spørsmål. Og en handling. Er det å gi uttrykk for de "slemme' tankene ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig at slike personer fanges opp slik at de ikke begår masseskyting. Hvis du er redd for at du kommer til å gjøre noe sånt bør du få hjelp. Jeg kan på en måte forstå at folk blir det, hvis man har det så dårlig at man ikke klarer noen ting, man er super deprimert, klarer ikke jobb, ikke skole, ikke sosialt, da får man tanker om å gjøre sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Asperger syndrom har ingen ting med å begå kriminelle handlinger. Men om du skulle gjøre noe kriminelt, så legg ikke skylda på Asperger, for den er en tilstand ikke en forbryter.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Asperger gjør ikke en automatisk til terrorist eller masseskyter, men mange med diagnosen har dessverre lett for å "gå amok" på grunn av våres opplevelser med diagnosen, hvordan vi blir behandlet av nevrotypikere, osv. 

Anonymkode: 56645...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...