Gjest Simfa Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har en tendens til å spise og spise...alt mulig rart, hele dagen uten å blir skikkelig mett. Det akkurat som at jeg ikke har bunn i meg. Er dette psykisk eller kan det være tegn på noe annet? Jeg vil så gjerne ned i vekt (veier ca.70 kg og er 160 høy) "Hilsen Valka:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toscana Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hva er det egentlig du spiser? Faar du i deg nok proteiner og riktig fett? Det er lett aa overspise karbohydrater som godteri, pasta, brod osv. uten aa bli skikkelig mett, fordi blodsukkeret blir ustabilt -du maa hele tiden ha mer for aa faa nok energi. Hvis jeg var deg ville jeg spist mer kjott, fisk, gronnsaker, egg og litt frukt. Evt. litt notter. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elix Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 hei:) jeg hadde det akkurat likedan, men begynn å spise mindre!!da venner magen seg til det synkende matinntaket, og blir vant til mindre mengder mat. du blir fortere mett. det gjorde jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.