Gå til innhold

Hvordan blokkere en bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gi meg en trinnvis beskrivelse, takk. 

Anonymkode: 03689...9e9

Klikk på brukernavnet ditt helt oppe i høyre hjørne og deretter på Ignorerte brukere.

Jeg oppdaget at jeg en eller annen gang har ignorert en bruker! Husker ikke nicket engang - det må være mange år siden. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Klikk på brukernavnet ditt helt oppe i høyre hjørne og deretter på Ignorerte brukere.

Jeg oppdaget at jeg en eller annen gang har ignorert en bruker! Husker ikke nicket engang - det må være mange år siden. 🤣

Takk, da er det gjort! 👍😊

Anonymkode: 03689...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (48 minutter siden):

Klikk på brukernavnet ditt helt oppe i høyre hjørne og deretter på Ignorerte brukere.

Jeg oppdaget at jeg en eller annen gang har ignorert en bruker! Husker ikke nicket engang - det må være mange år siden. 🤣

Hvordan blokkerer jeg et forum da?

Anonymkode: 03689...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan blokkerer jeg et forum da?

Anonymkode: 03689...9e9

gå til siste innlegg. Under  nylig aktivitet så finner du en knapp hvor det står "innstillinger" . Der kan du velge " ignorer kategori" også velger du den kategorien du vil ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hattifnattus skrev (1 minutt siden):

gå til siste innlegg. Under  nylig aktivitet så finner du en knapp hvor det står "innstillinger" . Der kan du velge " ignorer kategori" også velger du den kategorien du vil ignorere.

👍

Anonymkode: 03689...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...