Gå til innhold

Noen andre som ikke får blokkert enkeltforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gjort alt riktig, men når jeg skal lagre endringen for det forumet jeg vil blokkere skjer det ingenting. Kan noen prøve for seg selv og se om det skjer det samme for dere? For er jo litt kjekt å vite om det er min enhet det er noe galt med, eller om det er denne funksjonen hos doktoronline. 

Anonymkode: fce04...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har gjort alt riktig, men når jeg skal lagre endringen for det forumet jeg vil blokkere skjer det ingenting. Kan noen prøve for seg selv og se om det skjer det samme for dere? For er jo litt kjekt å vite om det er min enhet det er noe galt med, eller om det er denne funksjonen hos doktoronline. 

Anonymkode: fce04...8c6

Blokkeringen er jo bare at det ikke kommer opp innlegg derfra når du klikker på "Siste innlegg", du har all anledning til å gå inn på forumet via meny-valget selv om du har blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Blokkeringen er jo bare at det ikke kommer opp innlegg derfra når du klikker på "Siste innlegg", du har all anledning til å gå inn på forumet via meny-valget selv om du har blokkert.

Åja, så det er bare det nyeste jeg ikke får opp da?

Anonymkode: fce04...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, så det er bare det nyeste jeg ikke får opp da?

Anonymkode: fce04...8c6

Vet ikke, jeg har blokkert noen forum og får dem ikke opp på lista hos meg i alle fall. Om det har tilbakevirkende kraft eller om det gjelder bare fra det tidspunktet du blokkerte vet jeg ikke. Du får se det an til i morgen kveld og se om det er noen endring på lista hos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, jeg har blokkert noen forum og får dem ikke opp på lista hos meg i alle fall. Om det har tilbakevirkende kraft eller om det gjelder bare fra det tidspunktet du blokkerte vet jeg ikke. Du får se det an til i morgen kveld og se om det er noen endring på lista hos deg. :)

Ok, takk for hjelp! :)

Anonymkode: fce04...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

jeg har blokkert forumet trening,ernæring og vektmestring  i ganske mange måneder og jeg får fremdeles opp det forumet hvisjeggår på forsiden og ser under " kategorier. " Det er kun under nyeste innlegg de ikke vises  her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
hattifnattus skrev (3 timer siden):

jeg har blokkert forumet trening,ernæring og vektmestring  i ganske mange måneder og jeg får fremdeles opp det forumet hvisjeggår på forsiden og ser under " kategorier. " Det er kun under nyeste innlegg de ikke vises  her :) 

Skjønner. Takk :)

Anonymkode: fce04...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer som hattifnattus sier, det er kun under siste innlegg det ikke syntes. Så da må man bare mentalt ignorere det evt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...