Gå til innhold

Jeg har løyet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ap, står det for antipsykotika?

Anonymkode: 0779e...a7d

Ja det gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (11 timer siden):

Ja det gjør det. 

Åja, ja, da er det fullt mulig det er slik for meg også. Når jeg tenker meg om nå så har jeg vert mye mer emosjonell uten medisiner, får latteranfall og hylgråter og alt i mellom. Hehe. Men nå bruker jeg ikke bare ap da, men også andre. Men mulig akkurat det har vert blandet episode? (Jeg har bipolar). For min normal føler jeg kanskje egentlig er flat og tom... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (På 9.5.2023 den 17.45):

Håper du får god hjelp til dine vansker. ❤

Takk for det. Jeg går til psykolog på 4.året, så er blitt bedre. Men jeg er helt alene. Har ingen i byen jeg bor i. 

Anonymkode: 061ac...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for det. Jeg går til psykolog på 4.året, så er blitt bedre. Men jeg er helt alene. Har ingen i byen jeg bor i. 

Anonymkode: 061ac...a69

Skjønner det er vanskelig..Mine venner bor også i andre byer bortsett fra en, men han har fått dame så ser ikke noe til han. 

Man må vel prøve å bli med på noe sosial aktivitet for å få seg venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åja, ja, da er det fullt mulig det er slik for meg også. Når jeg tenker meg om nå så har jeg vert mye mer emosjonell uten medisiner, får latteranfall og hylgråter og alt i mellom. Hehe. Men nå bruker jeg ikke bare ap da, men også andre. Men mulig akkurat det har vert blandet episode? (Jeg har bipolar). For min normal føler jeg kanskje egentlig er flat og tom... 

Er jo mulig det har vært blandet episode, man blir jo mer flat på medisiner ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...