Gå til innhold

Kupton/ Hvordan komme til krefter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har nylig vært alvorlig syk.. kunne ha dødd uten riktig hjelp. Nå er jeg frisk, men fryktelig, fryktelig energiløs og sliten.. Hvordan komme seg best til krefter etter alvorlig fysisk sykdom?

takknemlig for svar.

Anonymkode: f1e66...59a

Jeg har vært der du er nå. Begynte selv hos fysioterapeut som ga meg råd og veiledning hvordan jeg skulle komme meg. Begynte bla å gå super korte turer (400-500m)  og etterhvert greide jeg mer og mer. Brukte lang tid for å komme meg, tror det var minst 6 måneder før jeg var i noenlunde gjenge igjen. 

Håper du kan få hjelp til å komme deg, for det er tøft å greie det på egenhånd. 

Jeg syns du ikke må stresse med å komme i superform meden gang. Tillat deg å være sliten. Har de ikke trening på sykehuset der du bor etter slike hendelser? 

Gå litt rundt og ta det med ro. Stress er det verste du utsetter deg for. Har du trapper, så kan du gå litt i dem. Bra trening 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...