Gå til innhold

Brukt 4000 fra i går i dag …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Søk økonomisk verge på google så får du alle svar du trenger.

Det er ikke noe for meg. Må bare finne ut hvordan jeg skal klare det resten av måneden, skrive en melding til pappa eller noe. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jo men har brukt alt for mye til at jeg nå er tom, helt tom. Og jeg har noen utgifter som at det ikke går. Brukte alt når jeg hadde drukket så jeg må spørre om lån, igjen :( og da kommer forklaringsproblemet, fordi pengene var bestemor og dette skulle ikke skjedd. 

Anonymkode: c8e63...34a

Men kommer du til å lære av dette? Eller kommer det til å "ordne seg" og derfor kjører du bare på som dette neste gang?

Du kan ikke si "jeg skal aldri drikke igjen", det er sånn man tenker dagen derpå når man er 18 år. Etterhvert lærer man at man at man glemmer hvor fælt det var dagen etter og man drikker igjen. Og igjen. Og igjen. (Du husker kanskje at du har sagt "jeg skal aldri drikke igjen" her på forumet før - for så å drikke til kl 5 om morgenen senere likevel).

Så har du en plan for hva du skal gjøre for at du ikke gjør noe sånt som dette igjen neste gang du drikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt åpenbart at dette er tull, en kan lure på hvorfor folk/vi gidder.

Beyonces konserter i Stockholm var forøvrig 10 og 11 mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (4 minutter siden):

Det er jo helt åpenbart at dette er tull, en kan lure på hvorfor folk/vi gidder.

Beyonces konserter i Stockholm var forøvrig 10 og 11 mai.

 

Gratulerer til deg. Det vet alle men jeg har ikke opplysningsplikt til deg når jeg er der eller her. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Men kommer du til å lære av dette? Eller kommer det til å "ordne seg" og derfor kjører du bare på som dette neste gang?

Du kan ikke si "jeg skal aldri drikke igjen", det er sånn man tenker dagen derpå når man er 18 år. Etterhvert lærer man at man at man glemmer hvor fælt det var dagen etter og man drikker igjen. Og igjen. Og igjen. (Du husker kanskje at du har sagt "jeg skal aldri drikke igjen" her på forumet før - for så å drikke til kl 5 om morgenen senere likevel).

Så har du en plan for hva du skal gjøre for at du ikke gjør noe sånt som dette igjen neste gang du drikker?

Nei jeg har ikke plan på det. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så har jeg brukt femten tusen på sånn tre uker. Det er mine egne penger da. Jeg låner aldri, men det er surt å brenne opp pengene sånn. Skulle periodevis hatt verge selv. 

Men om du ikke var på konsert, men rave eller hva enn så skjønner jeg ikke hvorfor du sier det. Ikke rart folk tror du troller da. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Hvis det er noen trøst så har jeg brukt femten tusen på sånn tre uker. Det er mine egne penger da. Jeg låner aldri, men det er surt å brenne opp pengene sånn. Skulle periodevis hatt verge selv. 

Men om du ikke var på konsert, men rave eller hva enn så skjønner jeg ikke hvorfor du sier det. Ikke rart folk tror du troller da. 

Uansett grunn for turen var det ikke en ‘’god ansvarlig grunn’’ sett i deres øyne som er så skikkelig og fornuftige. Og perfekt for ikke glemme det. Jeg sa en slags helsetur, og la ikke mer i det. Det var en helsetur for meg psykisks sett. Dere tror alltid jeg troller uansett hva jeg skriver om jeg er glad eller dypt deprimert så det stemplet må jeg sikkert leve med. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett grunn for turen var det ikke en ‘’god ansvarlig grunn’’ sett i deres øyne som er så skikkelig og fornuftige. Og perfekt for ikke glemme det. Jeg sa en slags helsetur, og la ikke mer i det. Det var en helsetur for meg psykisks sett. Dere tror alltid jeg troller uansett hva jeg skriver om jeg er glad eller dypt deprimert så det stemplet må jeg sikkert leve med. 

Anonymkode: c8e63...34a

Nei, man er ikke perfekt selv om man er fornuftig. Du forsøker å forsvare dine egne umodne handlinger med å beskylde oss for å være "perfekte", det nytter ikke.

Og nå venter jeg på: "Vil ikke snakke med dere mer!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uansett grunn for turen var det ikke en ‘’god ansvarlig grunn’’ sett i deres øyne som er så skikkelig og fornuftige. Og perfekt for ikke glemme det. Jeg sa en slags helsetur, og la ikke mer i det. Det var en helsetur for meg psykisks sett. Dere tror alltid jeg troller uansett hva jeg skriver om jeg er glad eller dypt deprimert så det stemplet må jeg sikkert leve med. 

Anonymkode: c8e63...34a

Jeg har ikke sagt at du troller, jeg har sagt jeg tror deg, men at du spissformulerer det/overdriver ting litt for å skape engasjement. 

Og seriøst jeg er et vrak jeg er ikke perfekt så ikke putt meg i den der. 😅

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Nei, man er ikke perfekt selv om man er fornuftig. Du forsøker å forsvare dine egne umodne handlinger med å beskylde oss for å være "perfekte", det nytter ikke.

Og nå venter jeg på: "Vil ikke snakke med dere mer!"

Den kommer ikke fordi jeg har vokst fra det. Jeg er ikke fornuftig. Jeg er ikke flink med penger og jeg angrer for at jeg har brukt så mye. Son sagt må jeg krype til pappa som ikke bank i bordet vet noe om turen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den kommer ikke fordi jeg har vokst fra det. Jeg er ikke fornuftig. Jeg er ikke flink med penger og jeg angrer for at jeg har brukt så mye. Son sagt må jeg krype til pappa som ikke bank i bordet vet noe om turen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Det ordner seg. Pappa gir deg penger også går alt fint. Så kan du være like ufornuftig neste gang fordi manna, pappa og/eller bestemor hjelper deg ut av alle ufornuftige valg du tar. Så bare drikk opp pengene og bulk mammas bil, de ordner opp for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at du troller, jeg har sagt jeg tror deg, men at du spissformulerer det/overdriver ting litt for å skape engasjement. 

Og seriøst jeg er et vrak jeg er ikke perfekt så ikke putt meg i den der. 😅

Faktisk skriver jeg ganske sånn det er. Fikk jo direkte kjeft fra en bruker her nettopp av den grunn. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det ordner seg. Pappa gir deg penger også går alt fint. Så kan du være like ufornuftig neste gang fordi manna, pappa og/eller bestemor hjelper deg ut av alle ufornuftige valg du tar. Så bare drikk opp pengene og bulk mammas bil, de ordner opp for deg. 

Det er mitt håp og det er siste gang, det er ikke morsomt eller gøy vhanja. Det er faktisk ikke sikkert det går en gang. Jeg må skrive det som er, men jeg kan ikke nevne turen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det ordner seg. Pappa gir deg penger også går alt fint. Så kan du være like ufornuftig neste gang fordi manna, pappa og/eller bestemor hjelper deg ut av alle ufornuftige valg du tar. Så bare drikk opp pengene og bulk mammas bil, de ordner opp for deg. 

Ikke bruk bilen mot meg, det var et uhell og jeg er så lei meg!!!!

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mitt håp og det er siste gang, det er ikke morsomt eller gøy vhanja. Det er faktisk ikke sikkert det går en gang. Jeg må skrive det som er, men jeg kan ikke nevne turen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Nei, det kommer ikke til å være siste gang. Du har ingen økonomisk sans, du tar ikke ansvar for egne handlinger og du har ingen plan for hvordan du skal unngå en slik situasjon igjen. Det er oppskriften på gjentagelse.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nei, det kommer ikke til å være siste gang. Du har ingen økonomisk sans, du tar ikke ansvar for egne handlinger og du har ingen plan for hvordan du skal unngå en slik situasjon igjen. Det er oppskriften på gjentagelse.,

Hva med å hjelpe meg når jeg sier jeg ikke har det? Jeg tar ansvar så hva mener du er rett da? Sulte seg i 14 dager og få anoreksia?

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å hjelpe meg når jeg sier jeg ikke har det? Jeg tar ansvar så hva mener du er rett da? Sulte seg i 14 dager og få anoreksia?

Anonymkode: c8e63...34a

Du er ikke oppriktig interessert i hjelp. Du vil ha masse oppmerksomhet på forum. Du er lei deg nå (hvis dette i det hele tatt er reelt), men som et barn så er det glemt så fort det ordner seg også gjør du det samme igjen.  Fordi du er ikke egentlig lei deg, du er mer redd for at du skal bli ferska og få kjeft. 

 

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Du er ikke oppriktig interessert i hjelp. Du vil ha masse oppmerksomhet på forum. Du er lei deg nå (hvis dette i det hele tatt er reelt), men som et barn så er det glemt så fort det ordner seg også gjør du det samme igjen.  Fordi du er ikke egentlig lei deg, du er mer redd for at du skal bli ferska og få kjeft. 

 

Jeg er faktisk meget voksen. Og jo jeg er interessert i hjelp til hvordan jeg kan løse det!! Føler meg voksen som har innsikt i det og faktisk skriver det til deg som jeg aldri på denne jord får støtte av om jeg så og hadde brukket lårhalsen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er faktisk meget voksen. Og jo jeg er interessert i hjelp til hvordan jeg kan løse det!! Føler meg voksen som har innsikt i det og faktisk skriver det til deg som jeg aldri på denne jord får støtte av om jeg så og hadde brukket lårhalsen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Du får støtte fra meg den dagen du viser at du tar ansvar for egne handlinger (men hvorfor det er så viktig for deg med støtte fra fremmede personer på nett forstår jeg ikke).

For å se på denne situasjonen:

1. Du sier du er lei deg, men har ingen plan for hvordan du skal unngå å gjøre det igjen og ser heller ikke ut til å prioritere å lage en slik plan.

2. Du sier du trenger penger av din far, men du har tenkt å lyve til ham i stedet for å ta ansvar, være ærlig og legge deg flat.

Så, nei, du tar ikke ansvar for dine handlinger i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du? 

Anonymkode: c8e63...34a

At du ikke har gjort det du sier i alle disse trådene dine. Du liker og tulle og enkelte går fem på. Du har det sikkert ganske gøy. Og ja det er litt artig at tilsynelatende oppegående folk sitter og svarer deg.

Anonymkode: 90e7a...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...