Gå til innhold

Brukt 4000 fra i går i dag …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er faktisk meget voksen. Og jo jeg er interessert i hjelp til hvordan jeg kan løse det!! Føler meg voksen som har innsikt i det og faktisk skriver det til deg som jeg aldri på denne jord får støtte av om jeg så og hadde brukket lårhalsen. 

Anonymkode: c8e63...34a

Det er ingen her som kan hjelpe deg om du brekker lårhalsen.  For å hjelpe noen i slik situasjon må man vite navn og adresse i det minste og ikke kun at du har problemer med penger.  Du befinner deg nok i Norge, men Norge er et stort land og du kan være hvor som helst.

Det ser ut som det er mange som får kick av å svare deg og du greier å engasjere så det blir lange tråder.  Jeg undrer meg over fenomenet deg.  Får du kick av alle svarene du får?  Hvilken hjelp tror du at du kan få her som du ikke har fått?  Hva er det å være meget voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At du ikke har gjort det du sier i alle disse trådene dine. Du liker og tulle og enkelte går fem på. Du har det sikkert ganske gøy. Og ja det er litt artig at tilsynelatende oppegående folk sitter og svarer deg.

Anonymkode: 90e7a...970

Ok :) Bra du vet det bedre enn meg. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (10 timer siden):

Det er ingen her som kan hjelpe deg om du brekker lårhalsen.  For å hjelpe noen i slik situasjon må man vite navn og adresse i det minste og ikke kun at du har problemer med penger.  Du befinner deg nok i Norge, men Norge er et stort land og du kan være hvor som helst.

Det ser ut som det er mange som får kick av å svare deg og du greier å engasjere så det blir lange tråder.  Jeg undrer meg over fenomenet deg.  Får du kick av alle svarene du får?  Hvilken hjelp tror du at du kan få her som du ikke har fått?  Hva er det å være meget voksen?

Er det et intervju? Du avsporer.

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok :) Bra du vet det bedre enn meg. 

Anonymkode: c8e63...34a

Skuespillet taper seg når du ler bort kritikk. Du må spille mer fornærmet og true med rapportering osv.

Anonymkode: 90e7a...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skuespillet taper seg når du ler bort kritikk. Du må spille mer fornærmet og true med rapportering osv.

Anonymkode: 90e7a...970

Ler det bort? 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva brukte du 4000 kr på? En gigolo?

Anonymkode: bcfda...cac

En campingvogn 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (14 timer siden):

Jeg tenker at du skulle fått deg en verge for du er åpenbart ikke i stand til å ta hånd om egen økonomi.

Helt uenig. Å bli voksen er en læringsprosess, og man lærer gjennom både å lykkes med noe og mislykkes med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

En campingvogn 

Anonymkode: c8e63...34a

Yeah Right - Skeptical Third World Kid | Make a Meme

Anonymkode: bcfda...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Enig med frosken her. Jeg husker i hvert fall at jeg mange ganger som ung ble overrasket over hvor fort pengene gikk unna og at det var smalhans før lønning. Dette lærer man av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (7 timer siden):

Enig med frosken her. Jeg husker i hvert fall at jeg mange ganger som ung ble overrasket over hvor fort pengene gikk unna og at det var smalhans før lønning. Dette lærer man av. 

Jeg er ikke ung, jeg er gammel. Uansett så så jeg nå at jeg plutselig har mer brukte på konto. Enten har jeg vunnet i Lotto eller så vet jeg ikke. Da kan vi avslutte denne tråden for nå er jeg rik 🤩

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke ung, jeg er gammel. Uansett så så jeg nå at jeg plutselig har mer brukte på konto. Enten har jeg vunnet i Lotto eller så vet jeg ikke. Da kan vi avslutte denne tråden for nå er jeg rik 🤩

Anonymkode: c8e63...34a

Du tar trollingen litt langt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke ung, jeg er gammel. Uansett så så jeg nå at jeg plutselig har mer brukte på konto. Enten har jeg vunnet i Lotto eller så vet jeg ikke. Da kan vi avslutte denne tråden for nå er jeg rik 🤩

Anonymkode: c8e63...34a

Vippset mor og far nå da.

Anonymkode: bcfda...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (22 minutter siden):

Du tar trollingen litt langt nå. 

Definisjon på rik kan man diskutere men nok for meg. Snipp snapp snute nå var eventyret ute. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Definisjon på rik kan man diskutere men nok for meg. Snipp snapp snute nå var eventyret ute. 

Anonymkode: c8e63...34a

Ja, man kan jo håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (55 minutter siden):

Ja, man kan jo håpe.

Selvfølgelig blir det bare med håpet når det svares og svares og svares på dette tullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig blir det bare med håpet når det svares og svares og svares på dette tullet!

Noen ganger er det underholdende å svare, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (23 timer siden):

Du får støtte fra meg den dagen du viser at du tar ansvar for egne handlinger (men hvorfor det er så viktig for deg med støtte fra fremmede personer på nett forstår jeg ikke).

For å se på denne situasjonen:

1. Du sier du er lei deg, men har ingen plan for hvordan du skal unngå å gjøre det igjen og ser heller ikke ut til å prioritere å lage en slik plan.

2. Du sier du trenger penger av din far, men du har tenkt å lyve til ham i stedet for å ta ansvar, være ærlig og legge deg flat.

Så, nei, du tar ikke ansvar for dine handlinger i denne situasjonen.

Jo! Ferdig. 

Anonymkode: c8e63...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...