Gjest bedre form Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei, Jeg er en jente på 25 som trenger å gå litt ned i vekt. I tillegg til å spise sunnere og lettere vet jeg at jeg bør trene mer. Problemet mitt er bare at jeg liker ikke å trene, og jeg vet at jeg er såpass viljesvak at jeg ikke klarer å gjennomføre evt. treningsprogrammer som jogging, treningsstudio o.l. Men jeg går til og fra arbeid hver dag, det er i overkant av 30 min hver vei. Mye bakker. Er det nok trening tror dere? Det blir jo ikke så mye muskelarbeid for annet enn beina og rompen, men hvis jeg tar meg selv i nakken kan jeg kanskje klare å drive litt styrketrening om kvelden, situps, armhevinger o.l., 10 min før sengetid. Kan det lyde bra? Slankingen min er nemlig først og fremst for å få bedre helse. Håper på svar, gjerne fra eksperten. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hvis du går en time hver dag, og i tillegg trener litt styrke hjemme, så er du godt på vei til å komme i bedre form. Kostholdet er også vel så viktig som treningen, men pass bare på at du får i deg nok og riktig mat. Synes det virker som om du er på god vei jeg! Og kanskje du skulle prøve en liten og rolig løpetur (eller rask gåtur) hver helg? Kanskje du ikke vil misslike det like mye etterhvert som du merker at formen kommer? Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei på deg, Jeg har i grunn ikke noe mer å legge til svaret til Goliath. Jeg synes også det høres ut som du er på god vei. Vær bare tålmodig og ikke forvent resultater med det samme. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.