Gå til innhold

Hva var det her???

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

I går bare plutselig falt jeg sammen og ble veldig nedfor. Jeg begynte å gråte av det. Ingenting spesielt har skjedd. Jeg la meg ganske tidlig, tidlig til meg å være: 23 tiden. Sovnet ganske fort. I dag våknet jeg 5.30 uthvilt. Stod opp, og ble som forventet trett igjen i 10 tiden. La meg og sov lett. Så stod jeg opp og gikk ut en tur, kom hjem igjen og var enda veldig sliten, la meg og sov veldig lett i ca 1,5 time. Så stod jeg opp. Har vært ute og gått en tur igjen, og skal nå straks dra på jobb. Virker som jeg får kvittet meg med litt triste hormoner når jeg gråter, for nå er det lenge siden jeg har grått. 
Men jeg kjenner at i dag er ikke motivasjonen for å dra på jobb på topp. Men jeg vet at når man er voksen må man selv om man ikke er på topp. 
Men kan noen si hva som skjedde? Jeg ble bare helt ut av det blå veldig fortvilet i går. I dag har jeg vært veldig sliten. Akkurat som om jeg ikke har sovet på en måte. Dette er følelsen jeg er livredd. Jeg er ikke redd for å dø, bli syk eller at det skal skje meg noe, men jeg er altså redd for tretthetsfølelsen. Jeg er redd for at den ikke skal forsvinne ut av kroppen. Jeg forlanger liksom alltid at kroppen min skal ha mer energi enn den har. Og at det skal skje mer. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473004-hva-var-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (19 minutter siden):

I går bare plutselig falt jeg sammen og ble veldig nedfor. Jeg begynte å gråte av det. Ingenting spesielt har skjedd. Jeg la meg ganske tidlig, tidlig til meg å være: 23 tiden. Sovnet ganske fort. I dag våknet jeg 5.30 uthvilt. Stod opp, og ble som forventet trett igjen i 10 tiden. La meg og sov lett. Så stod jeg opp og gikk ut en tur, kom hjem igjen og var enda veldig sliten, la meg og sov veldig lett i ca 1,5 time. Så stod jeg opp. Har vært ute og gått en tur igjen, og skal nå straks dra på jobb. Virker som jeg får kvittet meg med litt triste hormoner når jeg gråter, for nå er det lenge siden jeg har grått. 
Men jeg kjenner at i dag er ikke motivasjonen for å dra på jobb på topp. Men jeg vet at når man er voksen må man selv om man ikke er på topp. 
Men kan noen si hva som skjedde? Jeg ble bare helt ut av det blå veldig fortvilet i går. I dag har jeg vært veldig sliten. Akkurat som om jeg ikke har sovet på en måte. Dette er følelsen jeg er livredd. Jeg er ikke redd for å dø, bli syk eller at det skal skje meg noe, men jeg er altså redd for tretthetsfølelsen. Jeg er redd for at den ikke skal forsvinne ut av kroppen. Jeg forlanger liksom alltid at kroppen min skal ha mer energi enn den har. Og at det skal skje mer. 

Jo nå skal du høre. Det der var kjent på 1700 tallet sosiakanomiske indrualistiske sosialiserings referanser men i vår tid kan det og kalles å « ha møtt veggen «. Det kan hjelpe å ha en ettermiddags lur . 

Anonymkode: cbe0e...632

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473004-hva-var-det-her/#findComment-4171287
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jo nå skal du høre. Det der var kjent på 1700 tallet sosiakanomiske indrualistiske sosialiserings referanser men i vår tid kan det og kalles å « ha møtt veggen «. Det kan hjelpe å ha en ettermiddags lur . 

Anonymkode: cbe0e...632

Jeg vil ikke bruke hele livet på å sove. Sove gjør jeg om nettene. Det er irriterende nok at vi trenger så masse søvn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473004-hva-var-det-her/#findComment-4171293
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...