Gå til innhold

Jeg skal begynne på profesjonsstudiet psykologi


Everybody

Anbefalte innlegg

Da blir jeg normal, blir kvitt alle problemene mine og får perfekt psyke som en psykolog.

Anbefaler alle å gjøre det samme.

/s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha, er det en yrkesgruppe hvor det florerer av psykiske sykdommer så er det hos psykologene! Tør påstå at man kan se psykisk sykdom hos 8 av 10. Altså 80 %. Og det er ikke tull!

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Først så må en vel ha nesten 6ere i alle fag for å komme inn. Og det er ikke så mange som har vært psykisk syke gjennom skolealder som har. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha, er det en yrkesgruppe hvor det florerer av psykiske sykdommer så er det hos psykologene! Tør påstå at man kan se psykisk sykdom hos 8 av 10. Altså 80 %. Og det er ikke tull!

Anonymkode: 67e6f...999

Kilder? Mener og at alle kvinnelige gynekologer har gynekologiske sykdommer? 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne studert det, men heller enn å "bli frisk" så hadde jeg derimot funnet ut alt som kanskje feilte meg 😅 men psykologi er interessant, og jeg har lett for å både like folk og å lytte til dem ikke minst, men jeg ville nok ikke blitt så god psykolog tror jeg. Jeg har litt for lett å si hva jeg mener og tenker og muligens på en litt utålmodig måte.

Og sånn ellers tror jeg at jeg ville slitt ganske mye med teorien på flere områder, sånn spesielt mtp å lese om ulike teorier av forskjellige forfattere. Jeg har litt for lett å henge meg opp i enkelte temaer og miste interessen for andre. Så alt i alt, neppe en god idé. 

Jeg tror heller ikke at psykologer er friskere psykisk enn andre. Leste i psykologisk.no at de må slutte å tenke "de og oss " i forhold til pasienter, fordi det var så mange av dem som skjønte på grunn av egen erfaring og diagnoser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kilder? Mener og at alle kvinnelige gynekologer har gynekologiske sykdommer? 

Anonymkode: 68f98...772

Ja. Det er åpenbart.

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Skulle gjerne studert det, men heller enn å "bli frisk" så hadde jeg derimot funnet ut alt som kanskje feilte meg 😅 men psykologi er interessant, og jeg har lett for å både like folk og å lytte til dem ikke minst, men jeg ville nok ikke blitt så god psykolog tror jeg. Jeg har litt for lett å si hva jeg mener og tenker og muligens på en litt utålmodig måte.

Og sånn ellers tror jeg at jeg ville slitt ganske mye med teorien på flere områder, sånn spesielt mtp å lese om ulike teorier av forskjellige forfattere. Jeg har litt for lett å henge meg opp i enkelte temaer og miste interessen for andre. Så alt i alt, neppe en god idé. 

Jeg tror heller ikke at psykologer er friskere psykisk enn andre. Leste i psykologisk.no at de må slutte å tenke "de og oss " i forhold til pasienter, fordi det var så mange av dem som skjønte på grunn av egen erfaring og diagnoser. 

Jeg husker så godt når vi to diskuterte psykologi. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Det er åpenbart.

Anonymkode: 67e6f...999

Har du ikke kilder er du et troll. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ikke kilder er du et troll. 

Anonymkode: 68f98...772

Ok

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok

Anonymkode: 67e6f...999

«Tørr og påstå at man kan se psykisk sykdom» 😂😂😂

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg husker så godt når vi to diskuterte psykologi. 

Anonymkode: 68f98...772

Har vi diskutert det? Hva skrev jeg for noe galt da? 

🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Har vi diskutert det? Hva skrev jeg for noe galt da? 

🙃

Ja det var en morsom diskusjon. (Synes jeg) og ble litt sur (på meg) 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (43 minutter siden):

Da blir jeg normal, blir kvitt alle problemene mine og får perfekt psyke som en psykolog.

Anbefaler alle å gjøre det samme.

/s

Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (46 minutter siden):

Da blir jeg normal, blir kvitt alle problemene mine og får perfekt psyke som en psykolog.

Anbefaler alle å gjøre det samme.

/s

Tror du psykologer lever et perfekt liv? 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du psykologer lever et perfekt liv? 

Anonymkode: 68f98...772

Ja, selvsagt. Alle psykologer er malen for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha. Barna til psykologer får også perfekt psyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsatt insisterer på å bruke begrepet "perfekt psyke" når du har fått flere tilbakemeldinger om at dette er noe som ikke eksisterer. 

Det virker nesten som om du er litt spydig mot de som ikke har store psykiske problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ja, selvsagt. Alle psykologer er malen for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha. Barna til psykologer får også perfekt psyke.

Ok? Hvor har du det fra? 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsatt insisterer på å bruke begrepet "perfekt psyke" når du har fått flere tilbakemeldinger om at dette er noe som ikke eksisterer. 

Det virker nesten som om du er litt spydig mot de som ikke har store psykiske problemer?

Nei, jeg er sarkastisk. Jeg synes det er morsomt å tulle med at alle som jobber i psykiatrien har perfekt psyke. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg er sarkastisk. Jeg synes det er morsomt å tulle med at alle som jobber i psykiatrien har perfekt psyke. 😄

De har ikke perfekt psyke. Men de er heller ikke psyke. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...