Gå til innhold

Jeg skal begynne på profesjonsstudiet psykologi


Everybody

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja det var en morsom diskusjon. (Synes jeg) og ble litt sur (på meg) 

Anonymkode: 68f98...772

Såpass. Godt gjort å få meg sur da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Såpass. Godt gjort å få meg sur da 🙂

Ja. Kanskje du ikke ble direkte sur men . 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg er sarkastisk. Jeg synes det er morsomt å tulle med at alle som jobber i psykiatrien har perfekt psyke. 😄

Bruk mer sarkasme please. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Kanskje du ikke ble direkte sur men . 

Anonymkode: 68f98...772

Nei, det skal veldig mye til. Men det skjer jo. Har vel lett for å uttrykke meg litt krasst da men. Viralt språk er ikke så lett heller. Vi er jo faktisk ganske avhengig av uttrykk og kroppspråk sånn vanligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei, det skal veldig mye til. Men det skjer jo. Har vel lett for å uttrykke meg litt krasst da men. Viralt språk er ikke så lett heller. Vi er jo faktisk ganske avhengig av uttrykk og kroppspråk sånn vanligvis. 

Digger det jeg. Denne tråden kan bli spennende hvis det kommer flere påstander 🤩

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Nei, det skal veldig mye til. Men det skjer jo. Har vel lett for å uttrykke meg litt krasst da men. Viralt språk er ikke så lett heller. Vi er jo faktisk ganske avhengig av uttrykk og kroppspråk sånn vanligvis. 

Jeg bruker og kan mye om psykologi i hverdagen min ;) 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg bruker og kan mye om psykologi i hverdagen min ;) 

Anonymkode: 68f98...772

Det er en påstand. 

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en påstand. 

Anonymkode: 67e6f...999

Ja noe mer du ville tilføye? ;) 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en påstand. 

Anonymkode: 67e6f...999

Hvis ikke kan . Jeg ser på tråder her inne som et lærings potensialet ;) 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg bruker og kan mye om psykologi i hverdagen min ;) 

Anonymkode: 68f98...772

Jeg tviler ikke ett sekund 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg tviler ikke ett sekund 🙃

Jeg er smartere enn du tror. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (57 minutter siden):

Ja, selvsagt. Alle psykologer er malen for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha. Barna til psykologer får også perfekt psyke.

Barna dems får ofte perfekt psyke ja. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barna dems får ofte perfekt psyke ja. 

Anonymkode: db5ce...491

Tenk å bli oppdratt av en psykolog, det må jo være en drøm. All den kunnskapen om psyken og hvordan menneskehjernen fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (15 minutter siden):

Tenk å bli oppdratt av en psykolog, det må jo være en drøm. All den kunnskapen om psyken og hvordan menneskehjernen fungerer.

😂

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er smartere enn du tror. 

Anonymkode: 68f98...772

Jeg tror du er smart jeg da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, er det en yrkesgruppe hvor det florerer av psykiske sykdommer så er det hos psykologene! Tør påstå at man kan se psykisk sykdom hos 8 av 10. Altså 80 %. Og det er ikke tull!

Anonymkode: 67e6f...999

Det er tull. Kan du referere til noen som helst dekning for din påstand? Jeg har møtt svært mange psykologer i løpet av 35 år i psykiatrien. Jeg kan ikke se at de har noen overhyppighet av psykisk lidelse. Noe som støtter dette er at en må ha meget gode karakterer for å komme inn på studiet. Videre må en prestere helt topp på grunnfag for å komme inn på profesjonsstudiet som i seg selv er meget krevende, Alt dette lar seg ikke gjennomføre om en sliter betydelig med psykiske lidelser. Ei heller kan jeg huske at psykologene hadde høyere sykemeldingsfravær enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (36 minutter siden):

Tenk å bli oppdratt av en psykolog, det må jo være en drøm. All den kunnskapen om psyken og hvordan menneskehjernen fungerer.

Ja også vet de liksom akkurat hva de skall si hvis barnet blir lei seg eller hvis det er redd for å sove

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (3 minutter siden):

Det er tull. Kan du referere til noen som helst dekning for din påstand? Jeg har møtt svært mange psykologer i løpet av 35 år i psykiatrien. Jeg kan ikke se at de har noen overhyppighet av psykisk lidelse. Noe som støtter dette er at en må ha meget gode karakterer for å komme inn på studiet. Videre må en prestere helt topp på grunnfag for å komme inn på profesjonsstudiet som i seg selv er meget krevende, Alt dette lar seg ikke gjennomføre om en sliter betydelig med psykiske lidelser. Ei heller kan jeg huske at psykologene hadde høyere sykemeldingsfravær enn andre.

Ja så det du sier nå er at man oftest vil få dårligere karakterer eller ikke karakterer i det hele tatt om man er psykisk syk og det stemmer jo. Avhengig av graden på psykdommen kommer også de dårlige karakterene. 

Er vanskelig å tenke på skole og fag når en har hodet fullt av traumer og helt andre vonde ting. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja så det du sier nå er at man oftest vil få dårligere karakterer eller ikke karakterer i det hele tatt

Det jeg sier er at det er vanskelig å få toppkarakterer i alle fag, og det kreves for å komme inn på studiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (6 minutter siden):

Det er tull. Kan du referere til noen som helst dekning for din påstand? Jeg har møtt svært mange psykologer i løpet av 35 år i psykiatrien. Jeg kan ikke se at de har noen overhyppighet av psykisk lidelse. Noe som støtter dette er at en må ha meget gode karakterer for å komme inn på studiet. Videre må en prestere helt topp på grunnfag for å komme inn på profesjonsstudiet som i seg selv er meget krevende, Alt dette lar seg ikke gjennomføre om en sliter betydelig med psykiske lidelser. Ei heller kan jeg huske at psykologene hadde høyere sykemeldingsfravær enn andre.

Og så jevnt som alle gynekologer har kjønnssykdommer eller andre gynekologiske tilstander. Det bare vet jeg. Derfor de utdanner seg til det vel! 80% av alle tannleger bruker gebiss eller har implantater på grunn av dårlig munnhygiene og karies kontroll. Det vet da alle. 

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...