Gå til innhold

Jeg skal begynne på profesjonsstudiet psykologi


Everybody

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og så jevnt som alle gynekologer har kjønnssykdommer eller andre gynekologiske tilstander. Det bare vet jeg. Derfor de utdanner seg til det vel! 80% av alle tannleger bruker gebiss eller har implantater på grunn av dårlig munnhygiene og karies kontroll. Det vet da alle. 

Anonymkode: 67e6f...999

/s = sarcasm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

/s = sarcasm

Ja, prøver bare å etterligne deg 

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og så jevnt som alle gynekologer har kjønnssykdommer eller andre gynekologiske tilstander. Det bare vet jeg. Derfor de utdanner seg til det vel! 80% av alle tannleger bruker gebiss eller har implantater på grunn av dårlig munnhygiene og karies kontroll. Det vet da alle. 

Anonymkode: 67e6f...999

Dette kunne blitt en meget intr tråd……

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og så jevnt som alle gynekologer har kjønnssykdommer eller andre gynekologiske tilstander. Det bare vet jeg. Derfor de utdanner seg til det vel! 80% av alle tannleger bruker gebiss eller har implantater på grunn av dårlig munnhygiene og karies kontroll. Det vet da alle. 

Anonymkode: 67e6f...999

Er akkurat dette jeg har lagt merke til også at tannlegene bruker gebiss og har svært stygge tenner. De utdanner seg nok til å bli tannleger for å lære om sine stygge tenner. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Dette var en stygg tråd.

Det er humor, jeg elsker den humoren. Det betyr kanskje at det ikke er din type humor. Ingen er stygge med noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Det er humor, jeg elsker den humoren. Det betyr kanskje at det ikke er din type humor. Ingen er stygge med noen her.

Ja det er jo bare humor! Litt gøy må man vel kunne ha i blant vel!

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Dette var en stygg tråd.

Nå får du gi deg. Mener du det så er det nok på tide med en forumpause. Du trekker det altfor langt nå, Vhanja.

Anonymkode: 67e6f...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du ikke kilder er du et troll. 

Anonymkode: 68f98...772

Det var ikke jeg som skrev, men psykologer og psykiatere er mer psykisk syke enn befolkningen generelt hvis man skal tro dette. Spesielt utbrenthet og depresjon:

https://www.psychiatryadvisor.com/home/topics/mood-disorders/depressive-disorder/challenging-stigma-should-psychiatrists-disclose-their-own-mental-illness/

62% av psykologer identifiserer seg som deprimerte i følge en liten undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan man kunne stole på psykologen når han selv ikke klarer å holde seg frisk og ikke deprimert? 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan man kunne stole på psykologen når han selv ikke klarer å holde seg frisk og ikke deprimert? 

Anonymkode: db5ce...491

Alle psykologer er malen for hvordan psyke og virkelighet mennesker skal ha. De blir aldri deprimerte. /s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsepersonell i psykiatrien kan aldri få noen diagnoser, de har allerede perfekt psyke. Det er kun de som skal peke på hva som er feil med andre fordi de er standarden og malen for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha. Den optimale virkelighet og psyke. Master race.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (16 minutter siden):

Helsepersonell i psykiatrien kan aldri få noen diagnoser, de har allerede perfekt psyke. Det er kun de som skal peke på hva som er feil med andre fordi de er standarden og malen for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha. Den optimale virkelighet og psyke. Master race.

Ja når man jobber som psykolog så har man fritak fra Gud fra å få sykdommer. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært innlagt hadde jeg først og fremst brukt tiden min på å spørre alle de ansatte hvordan det er å ha helt perfekt psyke, og hvordan det er å være malen for hvordan psyke og virkelighet mennesker skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært innlagt hadde jeg først og fremst brukt tiden min på å spørre alle de ansatte hvordan det er å ha helt perfekt psyke, og hvordan det er å være malen for hvordan psyke og virkelighet mennesker skal ha.

Psykisk syke vanlige folk og helse folk kan velger hvordan leve livene sine. Det er så mye klaging og stakkars meg her. 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja når man jobber som psykolog så har man fritak fra Gud fra å få sykdommer. 

Anonymkode: db5ce...491

Det hadde vært fint om det var sånn 

Anonymkode: 68f98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Hadde jeg vært innlagt hadde jeg først og fremst brukt tiden min på å spørre alle de ansatte hvordan det er å ha helt perfekt psyke, og hvordan det er å være malen for hvordan psyke og virkelighet mennesker skal ha.

Ja også får de DE perfekte ungene. Med helt perfekt oppdragelse. Hver gang de var lei seg så fikk de DEN perfekte bemøtelsen på sin tristhet. 

Anonymkode: db5ce...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykolog blir aldri sint. De kan hvordan hjernen fungerer inn og ut slik at de kan velge å ikke være sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (27 minutter siden):

En psykolog blir aldri sint. De kan hvordan hjernen fungerer inn og ut slik at de kan velge å ikke være sint.

Det tviler jeg på. Jeg har flere psykologer i nær familie og er helt sikker på at minst én av dem kan bli sinna.

Anonymkode: ccd8b...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...