Gå til innhold

kupton eller andre?

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Kan man få seponeringssymptomer av briterllix? Sykepleieren snakket om det men han visste ikke, den har jo ikke hatt noen effekt og det gikk jo an å slutte på uten å trappe ned. Håper jeg ikke får det da, det er det siste jeg trenger nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (På 23.5.2023 den 20.45):

Er det en farlig interaksjon på voltaren og brintellix? 

Er så lei av gallesteinsanfall og det eneste jeg har er voltaren stikkpille, føler det hjelper men er det farlig nå da å ta det? Psyken min er helt koko, er det normalt når man er redd for smerter? 

Enda en ting å bekymre seg for :( 

Stikkpiller virker lokalt og er sånn sett fordelaktig. 

Hva skjer med gallesteinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Kan man få seponeringssymptomer av briterllix? Sykepleieren snakket om det men han visste ikke, den har jo ikke hatt noen effekt og det gikk jo an å slutte på uten å trappe ned. Håper jeg ikke får det da, det er det siste jeg trenger nå. 

Neeei, folk er forskjellige, men hadde du virkning av brintellix? Du skriver nei, så da er sannsynligheten mindre for at du skulle få symtomer på nedtrapping og utfasing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (11 timer siden):

Stikkpiller virker lokalt og er sånn sett fordelaktig. 

Hva skjer med gallesteinene?

Ok. Ja merker at de virker bedre enn piller. 

Jeg skal til lege på tirsdag og få henvisning for å snakke med en kirurg, har spørsmål før eventuell operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (11 timer siden):

Neeei, folk er forskjellige, men hadde du virkning av brintellix? Du skriver nei, så da er sannsynligheten mindre for at du skulle få symtomer på nedtrapping og utfasing. 

Ok det er bra, nei hadde ikke virkning av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

I følge skolebøkene mine tar det fem halveringstider før et medikament er så godt som ute av systemet. Synd Brintellix ikke er til hjelp for deg, men jeg ville vært forsiktig med å trappe ned på egenhand uten å ha tatt det opp med behandlende lege. Nå vet jeg ikke hvordan det er med Brintellix og seponeringssympteomer. Å bråslutte på SSRI kan i alle fall gi ubehagelige symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
FjellOgDalar skrev (55 minutter siden):

I følge skolebøkene mine tar det fem halveringstider før et medikament er så godt som ute av systemet. Synd Brintellix ikke er til hjelp for deg, men jeg ville vært forsiktig med å trappe ned på egenhand uten å ha tatt det opp med behandlende lege. Nå vet jeg ikke hvordan det er med Brintellix og seponeringssympteomer. Å bråslutte på SSRI kan i alle fall gi ubehagelige symptomer. 

Ok, det forstår jeg meg ikke på. Ja var synd det ikke hjalp, er vel negative symptomer då for da hjelper jo ingenting. Psykiateren har sikkert fått beskjed i dag, det sto i felleskatalogen at en slapp å trappe ned. Får se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...