Gå til innhold

Blokke anonym bruker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det mulig å blokkere en anonym bruker? Skulle gjerne gjort det, men vet ikke hvilket brukernavn personen går under.

Anonymkode: 37d6f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det mulig å blokkere en anonym bruker? Skulle gjerne gjort det, men vet ikke hvilket brukernavn personen går under.

Anonymkode: 37d6f...386

Men vil også de anonyme innleggene blokkeres dersom man blokkeren en bruker som skriver både under nick og som anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Men vil også de anonyme innleggene blokkeres dersom man blokkeren en bruker som skriver både under nick og som anonym?

Nei. 

Anonymkode: 645e0...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det mulig å blokkere en anonym bruker? Skulle gjerne gjort det, men vet ikke hvilket brukernavn personen går under.

Anonymkode: 37d6f...386

Nei det kan man ikke.

Anonymkode: 450f3...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (14 minutter siden):

Men vil også de anonyme innleggene blokkeres dersom man blokkeren en bruker som skriver både under nick og som anonym?

Nope, så vi blir rett og slett ikke kvitt dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Nope, så vi blir rett og slett ikke kvitt dem....

Det er bare en anonym jeg gjerne skulle vært foruten da, de fleste oppfører seg jo ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er bare en anonym jeg gjerne skulle vært foruten da, de fleste oppfører seg jo ordentlig.

Egentlig mitt poeng, men jeg prøvde å ikke henge ut noen 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Det er bare en anonym jeg gjerne skulle vært foruten da, de fleste oppfører seg jo ordentlig.

Kan trøste deg med at jeg ikke sitter når jeg her er 50 år❤️

Anonymkode: a8639...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet her nå? 

Jeg tror at blokkeringsfunksjomen er til for bla at noen stalker og er på enkelte brukere, og ikke fordi noen irriterer eller er på en måte man ikke liker.

Vi er jo på et forum som er åpent for alle som følger reglene, og her er det folk med ulike issues også. Det er jo ikke dermed sagt at alle må ta hensyn til akkurat deg på et slikt forum?

Og en annen ting. Dere som klager på visse brukere er jo de som deltar i trådene også. Dere må jo holde dere unna da, og ikke oppsøke konflikt ved å være spydige og trekke inn andre tråder? Kan dere ikke bare la være å gå inn i trådene, for det dere oppfatter som irriterende og eventuell trolling er tråder dere selv bidrar ofte i. 

Overse og gå inn i andre tråder hvis det er plagsomt? 

Syns det er kjipt med disse trådene mot en bruker. Ikke nødvendigvis fordi jeg syns synd på noen, men fordi oppførselen er dårlig uansett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Hva er problemet her nå? 

Jeg tror at blokkeringsfunksjomen er til for bla at noen stalker og er på enkelte brukere, og ikke fordi noen irriterer eller er på en måte man ikke liker.

Vi er jo på et forum som er åpent for alle som følger reglene, og her er det folk med ulike issues også. Det er jo ikke dermed sagt at alle må ta hensyn til akkurat deg på et slikt forum?

Og en annen ting. Dere som klager på visse brukere er jo de som deltar i trådene også. Dere må jo holde dere unna da, og ikke oppsøke konflikt ved å være spydige og trekke inn andre tråder? Kan dere ikke bare la være å gå inn i trådene, for det dere oppfatter som irriterende og eventuell trolling er tråder dere selv bidrar ofte i. 

Overse og gå inn i andre tråder hvis det er plagsomt? 

Syns det er kjipt med disse trådene mot en bruker. Ikke nødvendigvis fordi jeg syns synd på noen, men fordi oppførselen er dårlig uansett. 

 

Bra skrevet Kashmir. Jeg tåler det nå, men jeg synes det er trist å se at voksne mennesker har så mye usikre følelser inni seg. Får vondt av enkelte personer, de  må ha det litt stusselig. Når de ikke evner å se seg selv. 

Anonymkode: a8639...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Kashmir skrev (11 timer siden):

Hva er problemet her nå? 

Jeg tror at blokkeringsfunksjomen er til for bla at noen stalker og er på enkelte brukere, og ikke fordi noen irriterer eller er på en måte man ikke liker.

Vi er jo på et forum som er åpent for alle som følger reglene, og her er det folk med ulike issues også. Det er jo ikke dermed sagt at alle må ta hensyn til akkurat deg på et slikt forum?

Og en annen ting. Dere som klager på visse brukere er jo de som deltar i trådene også. Dere må jo holde dere unna da, og ikke oppsøke konflikt ved å være spydige og trekke inn andre tråder? Kan dere ikke bare la være å gå inn i trådene, for det dere oppfatter som irriterende og eventuell trolling er tråder dere selv bidrar ofte i. 

Overse og gå inn i andre tråder hvis det er plagsomt? 

Syns det er kjipt med disse trådene mot en bruker. Ikke nødvendigvis fordi jeg syns synd på noen, men fordi oppførselen er dårlig uansett. 

 

Er så enig med deg i det uthevede her . 

Mater man troll så ber de bare om mer. Det blir for dumt å sutre over en enkelt anonymbruker som troller når man nesten hver gang velger å hive seg med i leken og gir sleivspark. Det er ofte trådene til det anonyme vedkommende som blir lengst her inne fordi så mange hiver seg inn og skal krangla og være spydig.

Vil man ikke ha slik aktivitet så er det letteste bare å la være å svare, eventuelt trekke seg stille ut når man innser at tråden egentlig bare var trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (6 minutter siden):

Er så enig med deg i det uthevede her . 

Mater man troll så ber de bare om mer. Det blir for dumt å sutre over en enkelt anonymbruker som troller når man nesten hver gang velger å hive seg med i leken og gir sleivspark. Det er ofte trådene til det anonyme vedkommende som blir lengst her inne fordi så mange hiver seg inn og skal krangla og være spydig.

Vil man ikke ha slik aktivitet så er det letteste bare å la være å svare, eventuelt trekke seg stille ut når man innser at tråden egentlig bare var trolling.

Du har helt rett. :) Jeg ble med i den håndkle-tråden for å se om det var mulig å ha en normal samtale med vedkommende og jeg har latt meg rive med noen ganger selv om jeg har sagt til meg selv at jeg skal la være. Nå skal jeg slutte. Men jeg forundres over at vedkommende får holde på slik hun gjør, det kan umulig være bra verken for henne selv eller for forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å blokkere en enkelt anonym bruker, da blokkerer man hele anonym bruker og man kan heller ikke se hva man selv har skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
hattifnattus skrev (1 time siden):

Er så enig med deg i det uthevede her . 

Mater man troll så ber de bare om mer. Det blir for dumt å sutre over en enkelt anonymbruker som troller når man nesten hver gang velger å hive seg med i leken og gir sleivspark. Det er ofte trådene til det anonyme vedkommende som blir lengst her inne fordi så mange hiver seg inn og skal krangla og være spydig.

Vil man ikke ha slik aktivitet så er det letteste bare å la være å svare, eventuelt trekke seg stille ut når man innser at tråden egentlig bare var trolling.

Men jeg har alltid skrevet lenge tråder her inne. Jeg er ikke et troll fordi jeg spør om ting som ikke interesserer deg eller andre. Før da jeg skrev om psykiatri ble de og store. 

Anonymkode: a8639...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...