Tidevann Skrevet 28. mai 2023 Del Skrevet 28. mai 2023 Våkner hver morgen med stramt bryst/ øvre rygg (verk). Blir noe bedre utover dagen når jeg beveger meg. Tok røntgen og fant ingenting. Har vært mye stress på jobb over flere år i kombinasjon med søvnproblemer. Jeg har nå vært sykemeldt i 2mnd og synes ikke jeg har blitt noe særlig bedre. Gått til fysio tar massasje annenhver uke noe som er godt for kroppen men smertene kommer tilbake igjen i løpet av natten. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er frustrert. En kropp som er veldig sliten. Er depresjon inne i bilde her og jeg tar en surmontil fra tid til annen for å få opp litt energi igjen. Prøver å trene, har lyst til å trene men usikker på om det bare gjør saken verre. 42 år så jeg begynner å dra på åra What to do ???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473089-stiv-og-st%C3%B8l-i-brystrygg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.